Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har utfloden deres vært dagen før IKM? Jeg har en del utflod, føler meg "våt" hele tiden ( sorry for detaljer her) :0)

Er det normalt at man får mere utflod før ventet mens? Eller kan dette være tegn på graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg også på..dytt dytt:)

Jeg er 2 dager over IKM. Tester neg. men har endel utflod..

Noen som vet?

Skrevet

Jeg har liksom ikke lagt merke til hvordan utfloden har vært ellers i andre sykluser. Men mener det ikke har vært så mye som nå.

Har du hatt mensmurringer i det siste? Som du egentlig ikke skulle hatt før dagen eller på mensdagen?

Jeg har hatt murringer ihverfall i 9 dager nå.... Og skal ikke ha mensen før i morgen.

Skrevet

i mine to graviditeter har jeg hatt mer utflod enn vanlig før mensen(..som da ikke kom:-))

og i begge tilfeller var jeg liksom sikker på at jeg var gravid...kan ikke beskrive det men....tisset også mer pluss litt vondt i puppene..

lykke til;-)

Skrevet

...og mensmurringer leeeeenge før enn vanlig...høres ut som du kanskje er gravid pusil...

Skrevet

Nei, jeg har heller ikke lagt spesielt merke til det tidligere, men synes også det er uvanlig mye..

Jeg hadde mens murringer dagen før og dagen for IKM, både i rygg og mage.. Har testet 2 ganger, men er neg. resultat:(

Nå er jeg ganske ny i prøvingen, så vet ikke helt hva som er "normalt" og ikke... :o)

Har du testet da?

Skrevet

Hmm, tenk om jeg virkelig er det ?! Jeg har jo aldri fått noen varsel på at tante skal komme før dagen før. Som regel kommer murringene noen timer etter jeg har begynt å bli. Så denne gangen var det ikke sånn... 9 dager før syns jeg er en god stund før ja :)

Testet i går da, men den var negativ :(

Skrevet

Har du erfaringer med å sjekke livmortappen Diamanda Galas?

For jeg får liksom ikke helt tak i når den er lukket og når den er åpen. I dag tidlig satt den lavt og jeg fikk ingen fingertupp inn i hullet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...