Girlygirl83 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er blitt så snopesyk! Normalt sett er jeg en snopegris som må ha snop omtrent hver dag. Iallefall sjokolade. Har heldigvis høy forbrenning så merker ikke noe på kgene. Men etter at jeg ble gravid mast jeg totalt lysten på snop. Hadde ikke lyst på sjokolade igjen før jeg var i uke 23-24. Men nå i uke 29 har det bare eksplodert. Utrolig lyst på sjokolade hele tiden. Kan jo ikke akkurat være heldig å spise mye av det, så får prøve å la være. Gleder meg til å ikke være gravid mer, og bare bekymre meg for at det jeg spiser bare går ut over meg selv og ingen andre Skal kose meg med en svæær smågodtpose og masse sjokolade rett etter fødsel. Hihi!
AO3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg også... Spiser minst en sjokolade hver dag, dessverre. Og en flaske 0,33l vanlig cola. Jeg klarer ikke å "overse" søtsuget heller, da blir det det eneste jeg makter å tenke på...
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 hihi...eg har nettopp fått typen til å kjøre fra butikk til butikk for å få tak i NAPOLEONSKAKE til meg!!! NAM NAM... hatt syyykt lyst på det i flere dager nå, i dag måtte eg bare ha det, fy søren det var godt altså! he he
Kikki1982 Skrevet 21. august 2008 #4 Skrevet 21. august 2008 Åååå så godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg mistet også ALL lyst på søtsaker i starten, men nå føles det som om det har kommet tilbake i dobbel dose.. Prøver å spise minst mulig så klart - vil jo ikke ha en "sukkerbaby" heller. Veldig enigi det du skriver "bare bekymre meg for at det jeg spiser bare går ut over meg selv og ingen andre". :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå