Gå til innhold

Dere som har hatt problemer i forholdet, hvordan klarte dere........

Anbefalte innlegg

Skrevet

....å holde ungene utenfor? Jeg og mannen min sliter en del om dagen, og jeg føler at jeg lar mye av irritasjonen og sinnet gå utover 5-åringen vår. Jeg blir veldig lett sur på han, irriterer meg over alle småting han ikke gjør riktig, og jeg vet jo at dette er helt feil. Det er jo IKKE hans skyld dette her.

Men hvordan klarer man å ikke la det gå utover barna når man har en skikkelig dårlig dag/periode? Enkelte dager trekker jeg meg bare unna for å unngå at jeg kjefter og blir sur på han. Da er det bedre at jeg ikke er rundt han hele tiden.

En annen ting er at jeg ikke klarer å smile og le og kose meg sammen med han, for jeg er så lei meg og trist hele tiden. Og han MÅ jo skjønne at det er noe som ikke stemmer her i huset om dagen. Mannen min og jeg krangler ikke åpenlyst mens han er våken. Vi krangler egentlig ikke i det hele tatt, men diskuterer. Vi kan bli møkkasure på hverandre, men skriker og bråker gjør vi aldri. Og vi - hvertfall jeg - passer på at vi snakker sammen om sånne ting etter at han har lagt seg.

Men hvordan skal dette gå? Jeg sliter med dette, og har lyst til å pakke kofferten og dra mange ganger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres for meg ut som du er deprimert. Og da er det vanskelig å være positiv og ha energi nok til barn og hus. Synes du skal ta en snakk med legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...