annhelen Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Eg va så lykkelig her om dagen. Har hatt to SA på et år og testa positivt igjen på fredag som var. Er i dag 5 uker på vei:( Hatt ei flott helg og tatt det med ro og alt det der. Symptomene kom snikende mer og mer, men i går kveld var det akkurat som en bryter som ble skrudd av:( Har vært helt normal i dag og dette skremmer meg. Kan bare symptomene forsvinne sånn? Va til og med til legen i går for å få henvisning til tidlig u.l. Satt å sa at eg følte det helt annaledes denne gangen osv osv. Kan eg gå til legen og ta blodprøve? Eg føle meg helt hjelpesløs. Hvis det skjer for 3 gang så skulle eg få henvisning for å finne ut hvorfor dette skjer. Bare rein uflaks eller mer medisinske tror dere? Har født en frisk jente. Alt gikk superfint fra positiv test til fødsel. Ikke en bekymring va det. Eg tenker på alle der ute som er inne her og leser.
Gorosa Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg hadde to sa før jeg fikk nr. 2. For oss klaffet det tredje gangen. Du er jo bare 5 uker på vei. Der er ikke alltid like mange symptomer så tidlig som det er de neste ukene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå