Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har vært aktiv her en stund, og husker deg fra tidligere som ei ok dame, flink mor og stemor og du hadde den gang normale innlegg, som de fleste andre her. Husker deg spesiellt fra mine, dine, våre forumet, men også flere andre forum. Har vært borte nå et halvt års tid, og når jeg kommer tilbake er det plutselig du som er 'nye' Gulli. Noen folk forandrer seg gitt.......:-)
Supha Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Herregud..hvor dypt går det an å synke. Laga fiktive tråder for å få oppmerksomhet.. jisses.. Hvis du har noe unsnakket med F***skinnet synes jeg du skal sende en pm i stedet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 oi oi oi........misunnelig på all oppmerksomheten til dama eller?? ;D Dt lyser av deg på måten du skriver på. Get a life!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 ----den var altså ment til deg Supha----
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Tja...hva kan jeg si, tidene forandrer seg på dib i hardt uvær, men ufin på mine,dine og våre vil jeg ikke ha på mine skuldre. Men trivelig og mor er jeg ennå skal jeg si deg=) GULLI??????????+Uææææææææ............blir redd, dama er jo skrudd=)hehe, hadde jeg slengt med kjeften som henne overalt skulle jeg vært enig, men nå har jeg snurpet inn arbeidstedet mitt til anonym og krangle=)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hva kan jeg si til deg da. En stakkarslig sjel som ikke klarer å la være selv om du iherdig prøver å boikotte........*flire* Du er ikke veldig flink til å overse da=)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå