Gå til innhold

Livmor tafsing- trenger hjelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjent på livmortappen idag, får vondt når jeg er borti den. Noen som har opplevd lignende???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke opplevd at den er direkte vondt, bare litt øm når jeg kjenner rundt den. Har du erfaringer om hvor stor åpning det skal være når den er åpen ( rundt mens) skal man da få fingertuppen inn i åningen da?

Skrevet

Vært syklus kluss idet siste. Skulle etter beregninger hatt mensen den 10 august. Tatt tester og de er neg. Tappen er bakovervendt, liten grop og høyt oppe. Men det gjør vondt i underlivet når jeg er borti den.

Har bestilt legetime, tror jeg må framskynde den.

Mensen pleier å være presis 28 dager syklus. Men sist mens var 9 dager forsinket. Så fikk jeg 4 dager med spotting og en liten blødning den 5 dag, midt i den siste syklusen.Og nå venter jeg igjen, 10 dager forsinket. Åhhh, hva kan det være`????

Skrevet

Hmm... er jo litt merkelig det der da. Vet det er mange som produserer hcg sent og da får man jo negativt svar etter IKM også. Kanskje lurt at du har fått legetime, for da kan legen kanskje gi deg svar.

Håper det er tegn på at du er gravid ;)

Skrevet

Min livmortapp sitter forresten lavt. Ca 2 cm inn fra åpning. Den er myk å ta på, men litt hard inni. Jeg har født før (keisersnitt da men ) Og da sier de at tappen kan ha en liten åpning hele tiden. Men åpningen er ikke så stor at jeg får tuppen på fingeren inn. Håper det betyr at den er lukket? ?

IKM er i morgen.. så jeg er veldig spent. Har hatt mensmurringer i over en uke nå og det har jeg aldri opplevd før. Det sier de også kan være et godt tegn :) Jeg testet negativ med CB på mandag.

Skrevet

Hei! Etter at jeg begynte med folat ble mensen forsyvet med 9 dager, trodde det var kun den mnd.. Men jammen så kom den 9dager etter denne mnd også.. Så nå er syklusen på over 5 uker! Tru om jeg skal slutte med folat?? Kan jo begynne med dem igjen om jeg blir gravid..?

Skrevet

Trenger litt hjelp. Skjønner ingen ting jeg. Kanskje bare kroppen min som er baklengs...

Jeg testet pos på EL test 20 og 21 august, men minrde sterk strek i dag (billig strimmel). De dagene jeg hadde EL var tappen lav og virket åpen, mens i dag er den høy, nesten i ett med resten av livmorhalsen og virker lukket. Jeg har aldri kjent noe større på den så er ny på dette. Men sånn kroppen min er, er jo motsatt av hvordan det skal være. Samt at tappen er myk og fuktig hele tiden.

Kan ikke si at jeg har hatt noe større EL slim denne gangen, utenom mer våt under sex (sorry detaljene :-/ )

Tror dere at denne EL kan ha fungert?

Har ikke hatt EL på 2år, pga p-pille bruk.....

Skrevet

inen som kan hjelpe meg...?? ingen som har noen form for råd/veiledning?? :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...