Frosk1 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Lurer på om jeg skal starte å lage å selge.... Hvor mye er man int i å bet for noe?? det er 2 tåteflasker og 66 bleier + pynt som kan være alt mulig.. Ligger kanskje under Pommsen eller nicket mitt
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 du må gi meg en link,er litt lat,gidder ikke leite den opp :-)
2hærligegutter Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 finner det ikke jeg, hvor skal jeg kikke hen
~**nuttis**~ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Finner ikke noen bilder... Men bleiekake er veldig emkelt å lage selv da,så tror vel ikke det er så innmari mye å tjene på det.Blir fort dyrt nok allikevel når man lager den selv også;-)
~**nuttis**~ Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Er du 35 år og født i -75?Jeg er også født i 75,men jeg er ikke 35,hahaha!!Står på profilen din..
Spanskeflua Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Hvordan får du lagene til å sitte fast i hverandre?
hysterika Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 http://www.dinbaby.com/content/view/full/207820
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 så litt jalla ut egentlig.. Tror jeg hadde blitt skikkelig skuffa om noen hadde kommi og satt igjen den i huset mitt..
~**nuttis**~ Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Så bildene nå;-)Fin den. Lag på bleiekake kan festet med ei tåteflaske i midten av laget halveis oppi neste lag..Ellers går det an og bare sette lag oppå hverandre.
hysterika Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Ikke min stil i det hele tatt. Er det meningen at den skal tas fra hverandre med det samme, eller skal den stå til pynt som en dekorasjon?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #15 Skrevet 20. august 2008 Aldri skjønt meg på disse bleiekakene, hadde jeg fått en slik hadde jeg begynt å lurte på hva i all verden som går av personen som har lagd den greien til meg... Ikke søren om jeg hadde hatt en BLEIEkake stående i stuen min, og for et ork og mas. Bleier kan jeg kjøpe selv. Hadde i hvert fall aldri betalt for å få noen til å lage en slik.
smågodt prinsessa Skrevet 20. august 2008 #16 Skrevet 20. august 2008 herregud da så negative folk skulle være... den var jo driiiitstilig!!! Hadde blitt kjempe glad for en sånn! At det er bleier og tåteflasker osv som liksom er selve gaven gjør vel ingenting?? Kjempe koselig. At noen hadde tatt seg tid til å gjøre det for meg hadde betydd veldig masse. Men vet ikke om jeg ville ha betalt for at noen andre skulle lage den for meg.. hadde nok heller prøvd å lage en selv .. er liksom tanken som teller når det kommer til sånne bleiekaker. Godt jobba:) Den var kjempe fin.
Lovemychild Skrevet 20. august 2008 #17 Skrevet 20. august 2008 litt for mye dill på den etter min smak,og hadde jeg fått en slik ,så greit nok..... Men,vet jo at mange syntes disse er kjempefine, og det er helt i orden, for meg er de verken stygge eller fine liksom.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #18 Skrevet 20. august 2008 DEAR ME! - hun spør da hva vi synes - skal jeg lyge da?
Miramor Skrevet 20. august 2008 #19 Skrevet 20. august 2008 HI oppfordret jo folk til å si sin mening og da må hun jo være forberedt på både negativt og positivt.
Ksenia & Anjem Skrevet 20. august 2008 #20 Skrevet 20. august 2008 Synes også den var vedlig fin =) Dessverre ville jeg nok ikke betalt noe for en slik..Er jo bare mest bleier egentlig =) Men for all del, du må jo gjerne prøve! Lykke til..du er hvertfall kreativ
Frosk1 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 20. august 2008 Hei å hå.. Fint å få mange svar, tåler både ros og ris. man må tåle å høre sannheten. Alle har hver sin smak.... Det som er greie er vel at det er noe litt utenom det vanlige... man kan oxo lage med noen bodyer,, og andre nyttige ting. Hvis man ser så er det oxo penger på kaken.... det er litt mere for gøy at jeg laget den.. moro å ha prøvd i det minste.... Takk for tilbakesvar fra alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå