najs Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 I barnehagen til sønnen leveres tydligvis alle 07: 30 - bortsett fra mitt barn. Han kommer enten 09:30 eller 08:30 avhengig av når eldste begynner skolen. På infoen vi fikk fra barnehagen var senest leveringstid 09:30. Idag ble jeg bedt om å levere han før, gjerne senest 08:30. Hva ville dere sagt til det. Jeg har ikke lyst å stå opp en time tidligere fordi at alle andre leverer så tidlig når kjernetiden er 09:30. Hva ville dere svart? Og ellers hvis de ska på tur og de spør så har jeg levert han tidlig.
Gjest -<<- Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Si at det passer dårlig for dere, og spør om det er noen spesiell grunn til at de vil ha ham der så tidlig?
hit og dit Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Sei at det du forholder deg til det skriftlige, fordi det er ryddigare enn ein rekke motsigande muntlige beskjeder. SÅ med mindre dei reglane er endra så vil du fortsette å samkjøre tidene til barna dine. Måv vera good deal det.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Så lenge ikke kjernetiden er før halv ti så ser jeg ikke noen grunn til at han skal leveres før det?? Hvis ikke det er spesielle anledninger da, feks hvis de skal på utflukter/tur. I vår barnehage presiserer de da dette noen dager i forveien ved oppslag på døra sånn at alle får det med seg. Dette hadde jeg nok prøvd å ta opp med feks pedleder en dag du leverte; hvorfor de vil at du skal levere før kjernetid utenom spesielle anledninger, og jeg hadde vel forventet at de i tilfelle justerte kjernetiden dersom det var et generelt problem...
najs Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg sa noe liknende men da kom de med andre argument at han misser så mye av leken med de andre. Men jeg ser at de to gutta min gutt leker med løper mot han med en gang vi kommer. Etter et minutt er han inne i leken (han er 2 år) så det er noe de bare finner på. Ble litt irritert merket jeg, men skulle tenke på det sa jeg.
najs Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Da er det ikke jeg som er vanskelig med andre ord;-) Problemet er at det er en familiebarnehage. Pedledern er eiern som aldrig er der:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå