Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 ......Er jo bare tåpelige innlegg og barnslig "fittesnakk" uansett. Slutt å bry dere folkens, så gidder hun ikke holde på mye lenger.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Aaaaaahhhhhhhh...............enda en ny tråd, syntes jeg fortjener en hjemmelaget krone=)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Faen du er så irriterende Angelica... Jeg er helt hodestups forelsket i drypperten, men hører han mesker seg med deg. JÆVLIG URETTFERDIG AT JEG HAR SÅ MYE VALKER AT ENESTE MÅTEN JEG KAN SKJULE DEM PÅ ER Å STAPPE VALKENE I TRUSA SÅ DET SER UT SOM JEG HAR EI KJEMPEBOLLEMUS! Ellers sliter jeg med ekstrem dårlig kroppslukt, hemorhoider og alvorlig fedmeproblem som ødelegger selvtilliten min helt. Faaaaaen ass... Hi.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 .....Ha ha, HI du liksom.. Er nok en helt annen som skjuler seg bak den anonymknappen. -HI-
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 HÆÆÆÆÆÆ....HVA FAEN ER DET FOR EN FREKKHET DA??? Det er jeg som er den EKTE HI... Du er bare ei billig hore som er ute etter kvalm og gode tips til å dyrke ditt eget ego, som omhandler skrittsopp, flass, valker, strekkmerker, dårlig ånde, sur kroppslukt osv.. Hold deg for faen vekk fra min tråd!!!! Hi. for FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEN!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Foreslår at de enste svarene man gir dem heretter er "FITTE" eventuelt "KALKUNFITTE" :-)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Ja jeg vet, irriterende på dagtid, ettermidnatt blir jeg blodsugende vampyr inkl klør=)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Hvorfor ignorerer ikke du de da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hva var vitsen med å lage ENDA et inlegg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ditt dumme nek............
Supha Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Anonym 18:18: Noen er så eksibisjonister at de lager fiktive tråder for å få litt spenning i den trøtte hverdagen sin vettu. Vi andre har et liv utenom og slipper å holde på sånn.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Ja Supha, hva enkelt gjør for å få oppmerksomhet. En gylden mulighet til å slenge med leppa og lage kvalme.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #11 Skrevet 20. august 2008 Ja jeg legger merke til det slik som du sleiker meg i ræva her=)Altså at du ikke har et liv=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå