Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har en Helly Hansen, men skulle gjerne hatt en ny. Helst Helly Hansen eller Henry Lloyd :-) Noen som har forslag til nettbuttiker e.l.? Glad for svar :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hva er en seiljakke? Disse svære greiene med signalgule hetter?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg har både bukse og jakke fra musto er utrolig fornøyd med det! Har hatt hh også, men liker musto bedre.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Ikke nødvendigvis så store, selv om det er finest, synes jeg, de kan være litt lange i lengden :-) Og ja, signalgule hetter er et must :-)
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Kjæresten min har en musto Mest for "pynt" da - selv om han har seilt i mange år :-) Har du damemodell? I hvilke farge®? :-) Og hvor får du kjøpt de?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Damemodell ja, marine og lys blå Den er kanskje 5 år gammel da, husker ikke helt hvor den ble kjøpt heller :-S Mulig på båtsenteret i drøbak. Vil tro at de fleste godt utstyrte sportsbutikker eller båtbutikker har sånt.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Den marine og lyseblå jeg er rimelig sikker på at du har, den er kjempefin Nå har man jo videregåendeelever som går med slike jakker i hytt og pine, og jeg synes rett og slett det er tøft med sånne - samt at dette er gode jakker og en god invistering. Som sagt, kjæresten min har drevet med seiling på et høyt nivå i mange år, så han kjenner godt til nettopp Musto og nikker samtykkende her :-) Skal stikke innom marinaen her i nærheten en dag, fikk et tips av en venninne om at de hadde godt utvalg der :-) Takk for hjelp!
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Da er det de jeg trodde De var jo fine nok, så lenge ikke halvparten av alle sossejentene i alder 15-19 går med di diiiiiiiigre jakkene, og hotpants!
Gjest Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Ja det er veldig gode jakker Pappa sverget til musto (han var også stor seilentusiast) og vi var ute på sjøen i all slags vær og vind da han levde Utrolig deilig å ha sånn jakke selvom man ikke er på sjøen også ja, jeg bruker ofte min når jeg og snuppa er ute i drittværet, godt å ha ordentlige ytterklær.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Vet, kjempegreit å ha slike jakker. Jenta mi har også :-D Da er vi ute i alt slags vær Men pappa'n får veldig mye rabatter og har vært på uttallige outleter osv Palmesus: Helt enig med deg. Synes "sossiser" i 15-19-årsalderen alltid har slike jakker, jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå