Gå til innhold

Dere med seiljakker :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Helly Hansen, men skulle gjerne hatt en ny.

Helst Helly Hansen eller Henry Lloyd :-)

Noen som har forslag til nettbuttiker e.l.?

Glad for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hva er en seiljakke? Disse svære greiene med signalgule hetter?

Skrevet

Jeg har både bukse og jakke fra musto :) er utrolig fornøyd med det!

Har hatt hh også, men liker musto bedre.

Skrevet

Ikke nødvendigvis så store, selv om det er finest, synes jeg, de kan være litt lange i lengden :-) Og ja, signalgule hetter er et must :-)

Skrevet

Kjæresten min har en musto :) Mest for "pynt" da - selv om han har seilt i mange år :-) Har du damemodell? I hvilke farge®? :-) Og hvor får du kjøpt de?

Skrevet

Damemodell ja, marine og lys blå :)

Den er kanskje 5 år gammel da, husker ikke helt hvor den ble kjøpt heller :-S Mulig på båtsenteret i drøbak.

Vil tro at de fleste godt utstyrte sportsbutikker eller båtbutikker har sånt.

Skrevet

Den marine og lyseblå jeg er rimelig sikker på at du har, den er kjempefin :) Nå har man jo videregåendeelever som går med slike jakker i hytt og pine, og jeg synes rett og slett det er tøft med sånne - samt at dette er gode jakker og en god invistering.

Som sagt, kjæresten min har drevet med seiling på et høyt nivå i mange år, så han kjenner godt til nettopp Musto og nikker samtykkende her :-)

Skal stikke innom marinaen her i nærheten en dag, fikk et tips av en venninne om at de hadde godt utvalg der :-)

Takk for hjelp!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er det de jeg trodde :) De var jo fine nok, så lenge ikke halvparten av alle sossejentene i alder 15-19 går med di diiiiiiiigre jakkene, og hotpants!

Skrevet

Ja det er veldig gode jakker :)

Pappa sverget til musto (han var også stor seilentusiast) og vi var ute på sjøen i all slags vær og vind da han levde :)

Utrolig deilig å ha sånn jakke selvom man ikke er på sjøen også ja, jeg bruker ofte min når jeg og snuppa er ute i drittværet, godt å ha ordentlige ytterklær.

Skrevet

Vet, kjempegreit å ha slike jakker. Jenta mi har også :-D Da er vi ute i alt slags vær :) Men pappa'n får veldig mye rabatter og har vært på uttallige outleter osv :)

Palmesus: Helt enig med deg. Synes "sossiser" i 15-19-årsalderen alltid har slike jakker, jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...