Tinama Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Har ligget litt under den røde streken hele veien,men etter kontrollen i dag ligger jeg ennnå lenger under,selv om jeg fortsatt er innenfor det grønne.(såvidt) Hva gjør de visst jeg kommer under det grønne? UL? Vekstekseminering? Og betyr det at babyen min er liten,eller bare at livmoren er liten? (skjønt dette henger vel litt sammen.....) ligger på 29,5cm i uke 34+3...
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 jeg er 34 uker og ligger på 37 cm... Var på ultralyd idag, ikke noe med babyen, akkurat passe stor til å være 34 uker. Normal med fostervann, bare stooor mage:) Så det er nok bare det at vi er forskjellige alle mann:)
To gutter + spire Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg var på kontroll i går 34+4 - symf/f-mål : 32 cm . Er akkurat på streken eller litt over . Sist svangerskap flatet målene mine ut - da ble jeg sendt på ul . (merket selv at magen ikke vokste også) Det viste seg at gutten i magen var 30 % mindre enn gj.snittet. Jeg ble satt igang i uke 36 - da var han 1810 g og 42 cm! Men HELT frisk og alt gikk bra. Be legen om at han henviser deg til ul! Sannsynligvis er alt i skjønneste orden , men det er alltid lurt å skjekke !! Lykke til
Tinama Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 takk for svar,jenter. hmmmm..kanskje jeg skal be om en ultralyd,da? Er jo litt greit å bare få bekreftet at alt er bra iallefall. Husker du hvor mye målene flatet ut? Gikk de under det grønne? Er såvidt over ennå,så kanskje derfor legen min ikke nevnte noe om det? Spiser jo veeeeldig bra for tiden da,men det kan vel være andre årsaker til at småen kanskje ikke vokser som han skal...huff,skummelt! Men får satse på han er frisk og fin.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Jeg har ligget langt over siste 3 gangene, men ikke i dag 35+2. I dag var det 32cm. Godt jeg skal til vekstmålting på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå