Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+2 dager på vei (håper jeg). Hadde lys lys rosa utflod på mandag og tirsdag, men nå har den blitt mørkere (brunlig). Beklager ekle detaljer. Har ikke vært på første kontroll enda (fastlegen min har bare testet at jeg er gravid) og skal ikke før om 3 uker.

Syntes det er en lidelse og vente 3 uker for å vite om jeg fortsatt er gravid, eller om noe er galt :( Dro til legevakten i sted, men der var ikke mye hjelp å få.

Er så bekymra for at det er noe galt. Ser at flere av dere har tatt ul allerede i 5. uke. Har noen flere hatt slikt, og fortsatt er gravid? Ville dere prøvd å få time før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Jeg hadde også 2 dager der jeg først fikk litt brunlig utflod og så litt friskt blod. Jeg var hos legen i går (6+4 på vei) og hun sa at det var helt normalt å blø litt i svangerskapet. Jeg spurte om det var mulig å ta en tidlig ultralyd, men da sa hun at det ikke var vits, at hun heller skulle ta en blodprøve hvis jeg fortsatte å blø, noe jeg ikke har gjort. jeg skal tilbake i begynnelsen av september for å begynne med svangerskapskontrollene.... Tror alt er greit med både meg og deg jeg :)

Skrevet

Det er helt normalt å blø litt tidlig i svangerskapet, finnes faktisk de som blør hele svangerskapet også, min mor hadde mens under hele og fødte en frisk og stor søster til meg :-) Hun fant faktisk ikke ut at hun var gravid heller før hun var 5 måneder på vei på grunn av dette, skal si dama fikk det travelt...hehehe

Skrevet

Hei og takk for oppløftende svar fra begge Ü

Jeg har vært i kontakt med gyn. i dag, og de sa jeg kunne komme til en kontroll i morgen (det har forverret seg litt). Er en jente som fikk beskjed om at jeg kanskje ville få problemer med å få barn (har hatt gjentatte operasjoner i underlivet), og så ble jeg gravid med en gang kjæresten min og jeg hadde et uhell...helt uplanlagt ♥ moro.

Så får jeg se utfallet i morgen. Jeg har symptomer på at jeg er gravid, så forhåpentlig blir det gode nyheter i morgen.... spent Ü

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...