har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 å hu sjekka åpning og tok forsiktig stripping.. hu fikk inn to fingre, og mormunnen var myk.. hodet har endelig festa seg! er noen timer siden jeg var der nå, så en stund siden jeg var på toalettet.. har ikke kommet noe blod (hu sa at jeg kanskje kunne små blø litt) men truseinlegget mitt var derimot heeelt gjennomvått! så nå sitter jeg jo her da og er litt redd for at det kanskje kan være forstervann!? noen som har vert igjennom dette, og som har lekket litt etterpå? eller kan det være denne "kremen" som hun brukte tror dere?? skjønner at det er litt umulig for dere å svare, men noen som har noen forslag til hva dette kan være? har skikkelig mensmurringer i ryggen og nedover hoftene nå.. og kynnere.. men det har jeg hatt mye av lenge er litt over 38 uker på vei nå
mamarama og lille banan Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 ring føden du, så får du et kyndig svar
Snupp@ med 3 barn Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Hei hei Så spennende da:) Ville tatt på meg et litt stort bind og ventet for å se om det ble helt vått det og. Hvis ikke var det kanskje ikke fostervann. Går uansett an å ringe føden hvis du er urolig. Masse lykke til uansett
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 20. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2008 jordmora sendte meg til føden for en liten sjekk etter at jeg hadde vert hos henne, for jeg har hatt litt smerter i magen de siste dagene.. der var en lege som ikke skjønte norsk i hele tatt!!! og jeg gikk derifra som ett eneste stort spørsmålstegn.. de tok sparketest, og den var fin.. men det ble med det.. jeg er små irritert kan du si... jeg har altså ikke så lyst å ringe dit igjen føler jeg bare maser.. og så er det så dumt hvist det ikke er noe..... derfor jeg spør har først hvertfall.. vil bare bli ferdig nå!! har vert så mye tull føler jeg! men takk for svar jenter vet det er veldig vanskelig for dere å svare på slikt.. jeg har tatt på nytt bind, så får jeg se hva som skjer da..
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 andre som har erfaring med dette? er så usikker.. har konstante menssmerter i magen og ryggen nå.. og kjennes ut som om magen er konstant "små hard" er jo så vanskelig å kjenne etter når jeg har vondt hele tida! hadde styrtfødsel med første mann, så jeg er litt bekymra..
Herkules Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Du ble strippet veldig tidlig da om du har termin i september? Jeg vet ikke jeg, men om de bruker krem ol så blir det ofte mye vått i trusa. Lykke til i alle fall. uansett så er det ikke så mye å bekymre seg for. Vedvarer det våte så bør du ta kontakt med føden Skjønner jo at du er litt obs siden du hadde styrtfødsel sist Lang vei tl sykehuset?
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 ca 30 minutter å kjøre.. jeg er 38+2 i dag.. kanskje det var tidlig ja.. jeg vet ikke men jeg var jo moden ellers da bærer ett veldig stort barn også.. nå sitter jeg her med skikkelig vonde sammentrekninger, med 5-10 min mellomrom.. sikkert bare mas siden de ikke er regelmessige skal hvertfall legge meg nå, så får vi se hva natten bringer.. lekker nok ikke fostervann for det har ikke kommet noe særlig mere litt godt det da.. har tenkt tanken 1000 ganger nå de siste timene når jeg har sitti hær med desse sammentrekningene om jeg skal ringe å høre med de på føden, men jeg tør rett og slett ikke! men vil ikke føde på stuegulvet heller huff.. mye å tenke på hadde nok ringt om de ikke hadde strippa meg i dag.. nå vet jeg jo at det kan være bare mase-rier.. vi får som sagt se hva natten bringer har en sterk følelse av at det kommer til å roe seg igjen... nattinatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå