Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev her inne for noen dager siden om at jeg endelig var blitt gravid etter 3 år.

Var inne på kontroll i dag, siden jeg har hadd småblødninger siden fredag. Å der fant han ikke noe foster, så da sa han at jeg mest sannsynlig var blitt gravid i egglederen. Så var å tok blodprøve i dag, skal tilbake på tirsdag for nye blodprøver og ny undersøkelser. Er den ikke kommet ut til da, blir det utskrapning. Veldig mange følelser som er i sving nå..

Så får vi se om vi prøver igjen eller om det blir lagt langt opp på hyllen. Vi er iallefall lovet hjelp og støtte og nøye oppfølgning hvis vil velger å fortsette å prøve.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå det var trist å høre!! Ble veldig trist på dine vegne nå. Det er alltid trist å miste, men når det er så etterlengtet og ønsket.... Føler med dere!! Ord blir liksom overflødige, annet enn at verden er urettferdig!!!!

*Klemme og klappe på*

Skrevet

uff så trist :(

men det betyr ihvertfall at du kan bli gravid :) så da er det bare å prøve videre,selv om dette var kjempe trist :( jeg tror snart at jeg ikke kan blir gravid..her skjer det overhode ingenting :(

Skrevet

Skal få tankene og følelsene litt på plass nå. Mistet for 5 år siden. Jeg har en sønn på 8 og han har en sønn fra før, så ett bran sammen hadde jo vært drømmen..hehe..

Som sambo sa til meg isted. Nå vet vi iallefall at vi kan dette :) Så det var vel bare ikke vår tur denne gang.

Kommer vel kanskje til å være litt mere aktiv her inne nå.

En ting har jeg iallefall lært meg er å være positiv.

Stå på jenter og ikke mist motet. Det kommer når man minst aner det :)

Skrevet

Så fælt da! Jeg har en venninne som ble gravid i eggleder to ganger, og andre gangen fjernet de egglederen. Nå har de to jenter sammen, så selv med mange prøvelser på veien kan det heldigvis gå veldig fint til slutt! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...