Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 den lille lever! Jeg trodde jeg var 8 uker på vei, men er visst "bare" 6+3...så nå håper jeg den lille klarer seg! Vet at det er en STOR risiko fortsatt, men siden jeg har hatt blødninger var det så betryggende å se det lille hjertet....
LilleSolaMi<3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 å så bra!!! når hjertet slår så minsker risikoen for sa veldig! selvfølgelig,man vet jo aldri men sjansene er hvertfall mindre!!
Gjest Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg ble i hvertfall mye roligere når legen sa at det ikke var noen blødninger fra livmoren
lykksalig Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 ...ville bare si at dersom det er SA så er det i alle fall kjempevondt! Kjenner flere jeg som har blødd relativt mye uten at det det var noe galt så ikke fortvil enda kjære deg
lykksalig Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 sorry! svarte på feil innlegg jeg... er ikke helt innkjørt i dette her enda gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå