Gå til innhold

Inspirert: Hva er det FÆLESTE stedet du har bodd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan fortelle dere hvis dere har bodd værre enn meg.. hehe..

Litt småflaut rett og slett..

Men noen steder du hatet å bo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodd maaange rare plasser. Ene stedet var hos en godt voksen kjørelærer som godt "kunne komme til en enighet" om jeg ville kjøre opp hos han. I leiligheta der var det et skap på kjøkkenet som ikke var skap, men trapp opp til han...gjett om det kunne låses?

Og leide hybel en gang hvor soverommet ikke hadde vindu. Lå mye på sofan ja.

Èn plass stjal husverten katta mi (!!!).

Og når jeg var fjortis bodde jeg og mamma i en leilighet i en blokk som ble pussa opp. Da pussa de opp begge ytterveggene samtidig, så vi kunne ikke bruke de rommene som lå ytterst (på hver side) i et halvt års tid. Med andre ord bodde vi på kjøkken og bad, og hadde plastduker som delte av leiligheten. Herlig å våkne opp på kjøkkengulvet med masse arbeidsfolk i stua, skilt av 0,5 mm byggeplast. :-o

Skrevet

bodde engang på en liiiiiten hybel som besto av soverom og et liiiite kjøkken, jeg kunne stå midt i kjøkkenet og ta på alle veggene!

badet og rommet ved siden av mitt soverom ble leid ut til autister..

Skrevet

De værste stedene jeg har bodd er:

- Jeg, brodern, mamma og pappa bodde i Camping vogna til onkelen og tanta mi (i hagen dems)

- I et stabburd.. Trangt, med 4 personer.. (var ikke verdens største)

- På kontoret til pappa (bodde der i 1,5 mnd), han eide en kafeteria så vi bodde på kontoret der, skamma meg hver gang jeg måtte gå på offentlige doen og vaske meg før vi åpnet... heldigvis så fortalte jeg ingen dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...