Gå til innhold

En shoppinggal mamma:-)=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er altså ikke meg, men min mor jeg snakker om.....

Hun inviterte meg med til en naboby idag for lunsj hos broderen sin bedrift og påfølgende shopping........hjelpeseg som den dama kan røske unna i butikken altså!!!

Det endte opp med flere nye antrekk til 5 av 8 barnebarn!!! Ulltøy, fleecetøy, tøfler, strømper, bukser, gensere, topper og undertøy.......og jeg snek meg ut når hun skulle betale....for jeg orket ikke engang prøve å finne ut hva det hele kom på.

Men hun var strålende fornøyd og ingenting er bedre enn når mormor stråler som en sol:-) Da har hele familien det ganske fint:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, skulle ønske det var meg:o))

Besteforeldrene her i huset er jo etterkrigsgenrasjonen... Noe som fører til at når de handler til barnebarn, er det stort sett en eller annen ubrukelig dings, som lager mye lyd.

Jeg skulle gitt mye for å oppleve å få noe vi faktisk trenger, som ulltøy, fleece eller tøfler.

Men jeg vil ikke virke utakknemlig altså..... Men heller et par tøfler til 70,- enn noe ubrukelig til 400,- Hvis du forstår hva jeg mener:o)

Skrevet

Eh.........det skjønner jeg faktisk veldig godt!!!

Noe så dumt som å få et lass med ubrukelige ting enn en stk brukandes!!

Skrevet

He-he, super mamma altså! Jammen bra det er nokre som tenker lurt når det gjeld barnebarn, nok av dei som skal spare, spare... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...