baby_dilla Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Var på ul igår, er 5+5 idag og alt var bra +hjertebank...men noen ganger får jeg en stikkende følelse i underlivet...gjør ikke akkurat vondt, men er ubehagelig. er det noen som har erfaring med dette? normalt?
LilleSolaMi<3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 har det titt og ofte,både nederst i magen og oppi selve inngangen,for å si det sånn=) det er normalt,livmora vokser og strekker seg,og dette kan oppleves som stikkende smerter! kan også stikke til i lysken=) skjer mye der nede vettu=)
lykksalig Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 godt å høre at det er normalt! Stikker og murrer skikkelig her også er det sånn for dere at det går litt i rykk og napp og kjennes bedre på kvelden? Skjer sannelig meg mye ja! Men synes ikke det er rart at vi blir litt hysteriske jeg! Det er jo så skjørt i den første tiden
baby_dilla Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 takkf or svar! godt å høre! visste det var vanlig, men trodde det skjedde senere, men som du sier, ting vokser og det skjer vanvittig mye! Hvor langt er du på vei? og når begynte du å kjenne det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå