Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 litja mi liker veldig godt å sitte i den hun er 6 uker, der smiler og ler hun... men hører mange som sier de bare har barnet der i max 10-20 min hvorfor..?
Gjest Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Det kommer ann på hvor mye du kan legge ned ryggen. Når de er så små skal ikke ryggen belastes. Vår vippestol kunne legges helt ned i liggende, og lillemann elsket å være oppi der og var der ofte så lenge han gadd, tok en lur innimellom også... men hvis den ikke kan legges helt flat, skal de vel kanskje ikke sitte i den mer enn kanskje 10 minutter av ganger eller noe.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Min vippestol går ikke helt ned i horisontalen, men er ikke langt unna. Vesla mi ligger der mens jeg dusjer og når jeg henger opp klesvask. Aldri lenge om gangen, men virker som hun trives oppi der:)
MathildeC Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Innbiller meg at vi ikke begynte før hun var ca 4 mnd, og da kun i helt korte stunder (ved smaksprøver).
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hvis den kan legges helt flatt, kan du sikkert ha henne i den lenger. Selv har vi ikke beg enda, og hun er 5 1/2 mnd. Kommer nok til å bruke den fremover nå, da tulla beg med smaksprøver på grøt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå