Gå til innhold

hvor lenge lar dere som har barn som er 1- 2 mnd sitte i vippe stolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litja mi liker veldig godt å sitte i den hun er 6 uker, der smiler og ler hun... men hører mange som sier de bare har barnet der i max 10-20 min hvorfor..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvor mye du kan legge ned ryggen. Når de er så små skal ikke ryggen belastes. Vår vippestol kunne legges helt ned i liggende, og lillemann elsket å være oppi der og var der ofte så lenge han gadd, tok en lur innimellom også... men hvis den ikke kan legges helt flat, skal de vel kanskje ikke sitte i den mer enn kanskje 10 minutter av ganger eller noe.

Skrevet

Min vippestol går ikke helt ned i horisontalen, men er ikke langt unna. Vesla mi ligger der mens jeg dusjer og når jeg henger opp klesvask. Aldri lenge om gangen, men virker som hun trives oppi der:)

Skrevet

Innbiller meg at vi ikke begynte før hun var ca 4 mnd, og da kun i helt korte stunder (ved smaksprøver).

Skrevet

Hvis den kan legges helt flatt, kan du sikkert ha henne i den lenger. Selv har vi ikke beg enda, og hun er 5 1/2 mnd. Kommer nok til å bruke den fremover nå, da tulla beg med smaksprøver på grøt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...