Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg håper ikke du syns det er frekt at jeg spør, men jeg er litt nyskjerrig (som vanlig, hehe) på det med jentekjæreste. Føler du at det har et enklere grunnlag for å forstå hverandre når man er mer biologisk like (tenker litt i forhold til dette med bruk av hjernehalvdeler og typisk jentetrekk ved personlighet), enn man som gutt og jente gjør? At det skaper mindre kluss i kommunikasjonen, liksom?
Tøysetipp Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Vet ikke helt om jeg oppfattet spørsmålet ditt rett. Men, det tror jeg er veldig personsavhengig og ikke har så mye med kjønn å gjøre. Jeg har en bedre kommunikasjon med kjæresten enn hva jeg har hatt tidligere, men så er interessen betydelig mer interessant også ;-) Vanskelig å svare på.. (Ikke frekt å spørre:-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Ja, det er jo klart man ikke kan generalisere altfor mye, man finner jo begge deler blant begge kjønn. Litt av generaliseringen går jo på at damer "tenker så mye rart" og legger mye mer i ord og handling enn hva som kommer direkte til uttrykk (feks "hva er i veien" - "ingenting"). Og om man da som to damer skjønte mer av sånne ting med hverandre litt mer automatisk enn hva mannen min gjorde/gjør feks.Men det er jo sikkert en hel mastergrad å egentlig finne utav det, hehe )
Tøysetipp Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Man kan gjerne ta doktorgrad for å forstå kvinner også.. Heh..
mammatil2. Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 beklager at jeg spør,men er du lesbisk tøysetipp?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 Hvis hun har gått, så kan jeg si at jeg i alle fall har fått med meg at hun har jentekjæreste )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå