blond Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Heisann! Prøver du å få en haug med innlegg, eller? Siden du spør uten å svare selv. Helt lov det, altså..
2 små orkaner Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 he he tenkte det samme. Trønder25århar1avhver06og08:) vi vil også vite hva du mener:-)
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg tror trønder bare prøver å live litt opp her, samtidig med at hun har nok å henge fingrene i hjemme!Stå på, trøndersnuppa! Dessuten Blond, jeg tror hun har lært det av deg. ))
blond Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg kjente meg liksom igjen i stilen, for å si det slik..
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hihi.. godt du tok den, blond. Jeg sa det med hjerte! Det er godt at vi har noen som lager liv her inne. Det hender jeg får en raptus og lager innlegg, men jeg er nok en svarer innerst inne. ) En respondør..respondant.. resp.. noe sånt!
2 små orkaner Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 MetaMORfose, vi blir mer og mer like vi to. Er også mer en svarer enn en som lager innlegg -selv om jeg prøver:-)
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Hihii.. ))) Vi trengs vi også, HE&OA!!!!!!!!!!!
blond Skrevet 20. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2008 Jeg er god på å starte opp ting, men liker best å svare jeg også. Men jeg er veldig opptatt av at bam skal fungere, så da prøver jeg å finne noe interessante temaer selv om det egentlig står stille i hodet mitt. Noen innlegg er mer seriøse enn andre og det er godt å høre hva andre mener og tenker. Det er så godt å komme inn her og se en del nye innlegg, synes jeg. Det hender jo at jeg ikke er innom på lang tid... en sjeldenhet, men det hender, og da er det fint om det har skjedd noe siden sist! Liker forresten godt innleggene dine, metaMORfose!!
metaMORfose Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Åhh, takker og bukker, blond! Og takk det samme. )) Jeg prøver å være aktiv her inne nå som jeg har tid. Vet ikke hvordan det blir når jeg er tilbake på jobb.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 20. august 2008 #10 Skrevet 20. august 2008 Helt riktig, jeg prøver bare å rocke opp litt her. =) Skal svare når jeg får bedre tid. Er det plagsomt med alle innleggene så bare si ifra. Bedre det enn at dere irriterer dere for at jeg er her inne. Ok? =)
blond Skrevet 20. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2008 Ikke plagsomt, nei, men vil gjerne at du svarer også. Du gjør jo det, men ikke i de innleggene jeg leste da jeg var ensom og forlatt her inne (sutre sutre) og da lurte jeg på dine svar på det du spurte om. Bare positivt at mange sørger for aktivitet her inne!
2 små orkaner Skrevet 20. august 2008 #12 Skrevet 20. august 2008 Er ikke plagsomt:-) Det er bra med litt liv. Der er jo bare å hoppe over de innlegg man ikke gidder bruke tid på. Er altid noen som svare likevel. Selv er jeg ikke så "oppfinnsom" til å finne på interesante ting på prate om
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Signerer de andre her. Kjempe bra at noen lager mange tråder så det blir masse liv her. Jeg svarer nok mest på tråder, men prøver å lage en del selv også så det blir liv. Syntes også det er viktig at noen sier fra hvis noe her inne bli plagsomt så greit når alle trives:) Jeg syntes ikke noen innlegg er plagsomme i det hele tatt jeg. Mener at alle må få spør om det de har lyst til. Folk må bare la være å svare på det de ikke vil, eller gjøre som meg, svare på det meste hehe.. Selv om jeg ikke alltid har noe fornuftig å si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå