Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 er mannen deres sammen med kompiser? Vi har en sønn på 4 mnd og jeg har ikke vært alene et sekund med mine venner siden lenge før fødsel. (Var veldig dårlig under hele svangerskapet så lå stort sett hjemme:( ) Kjæresten min er sammen med kompiser hver dag det var han under hele svangerskapet også, mens jeg lå hjemme driiit dårlig. Var tilogmed innlagt på sykehuset, men om jeg fikk no besøk, nei... Kjæresten min er forresten 28 og jeg er 20. Saken er den at han egentlig ikke ville ha barnet. Jeg valgte å beholde noe jeg ikke angrer ett sekund på!!!! Men allikevel valgte han å være sammen med oss.. Det gjorde meg veldig glad, og jeg håpet at ting skulle bli bra, etterhert ihvertfall... Men nå 4 mnd etter tar han ikke no ansvar, jeg ser på meg selv som alenemor, og det gjør meg bare enda mer sliten å ha han hengende rundt her uten at han gjør en dritt, og jeg bare må varte opp han hele tiden med sex osv... Så nå i går sa jeg at siden du har valgt å være sammen med oss er det på tide at du begynner å ta mer ansvar, så jeg kan ta en kveld med venninner, sove ut en dag osv.. men det syns ikke han er rettferdig nettop fordi han ikke ønsket barnet. (Han har forresten blitt veldig glad i gutten vår det sier han selv, og viser det jo også) Hvor lenge kan han bruke dette mot meg? Jeg syns dette blir helt feil jeg... Er det riktig at han skal være så mye sammen med kompiser og jeg ikke skal få treffe mine venninner i det hele tatt(uten barn altså, er tross alt den eneste i venneflokken som har barn og er ikke alltid det passer seg å ha han med ) Dette ble veldig rotete, men håper noen gadd å lese og skjønte hva jeg ville fram til... Tusen takk for svar!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 syns dette hørtes veldig egoistisk av han...og det blir helt feil av han og bruke det mot deg,at han ikke ønsket barnet..tenk hvis barnet får nyss på det når han/hun blir eldre..hører dere snakke og han fortsatt bruker det mot deg..helt uhørt... Jeg ble gravid etter kun 3 mnd. Jeg ville beholde,men han syns det var litt skummelt siden vi bare hadde vært sammen i 3 mnd..til slutt gikk han med på det.Han har likevel vært en engel gjennom hele svangerskapet,tatt hensyn hele tiden.nå er hun 1 år og han har stått opp om morgenen,tatt hun om natta,sendt meg ut med venner osv..jeg hadde en periode der jeg ikke ville spørre om hjelp,fordi jeg følte på det at "han ikke ville ha hun egentlig"...Jeg fikk sagt det en gang han spurte hvorfor jeg var så sta og ikke ville ha hjelp...Han ble helt fortvilet at jeg kunne tenke sånn..han ble rett og slett lei seg og fikk tårer i øynene...og sånn syns jeg også at kjærsten din burde tenkt også!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå