Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har vært den lykkelige mottaker av bt lenge, men nå skal jeg overta den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg er alene er det vel jeg som får den - siden det ikke er stort flere å velge i.

Skrevet

Spiller det noen rolle, egentlig? Den går jo inn i vår felles økonomi.

Skrevet

Jeg får den, men den går som regel til felles regninger. Hadde store ambisjoner om å spare den, men det gikk i dass relativt fort :)

Skrevet

Faar ikke barnetrygd. Men skal soke naar jeg kommer til norge.

Skrevet

Jeg får den inn på konto, men den settes rett inn på fond og sparekonto til ungene. Ikke slik at de skal sitte igjen med alle pengene når de blir 18, men til bruk for oss til større regninger (sykkel, fotografering, konfirmasjon) som angår ungene. Likedan som en "buffer" i tilfelle noe uforutsett skulle skje. Hittil har vi klart å spare alt, men tanken er den jeg skrev ovenfor.

Skrevet

De får jeg:)

Skrevet

Den går inn på min konto, men blir brukt til felles ting. Når vi kommer ovenpå igjen økonomisk. Dvs jeg får meg en jobb, så skal den spares til sønnen og evt fremtidige barn..

Skrevet

den går rett inn på konto til snuppa... Men, hvis hun trenger noe vi ikke har råd til akkurat da..Er det meningen å ta av de pengene..

Som ski, sykkel osv...

Skrevet

Barnetrygden går rett inn på vår felles regningskonto.

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

Den går inn på min konto, men bruker den på bleier, klær og sko.

Skrevet

Samme som trønder25.

På sikt skal den spares, men ikke helt enda;0)

Skrevet

Går inn på min konto, men har felles økonomi så har ingenting å si. Målet er å spare den på barna sine kontoer, men det blir som regel bare ved tanken..

Skrevet

Vi har 2 barn og de får 400,- hver rett inn på kontoer som står i mitt navn, mtp overformynderiet eller hva det heter.

Resten går inn på vår felles lønnskonto.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...