Gå til innhold

Min siste uke her inne:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden flyr! Når jeg flyttet inn i hit i begynnelsen av mai, føltes det som en evighet til 3.trimester. Svooosj, også er det bare å flytte videre! Nå begynner det å nærme seg, bare tre måneder igjen til vi får se den lille jenta vår!

Synes 2.trimester har gått veldig fint, og veldig fort! Dere som nettopp har flyttet inn hit; dere har så mye moro i vente!

Nå har jeg vært heldig, formen har stort sett vært bra og ikke har jeg hatt noen store plager... Men følelsen av de aller første bevegelsene, en vag kiling, sommerfugler i magen;) Og når du endelig visste at, dette er babyen min som sparker! Ubeskrivelig! Den dagen pappaen kjente det første sparket, alle timene han har ligget å strøket på magen og pratet med henne... Se han så engasjert og fortapt i en pitteliten baby som ligger inne i magen min - det er så flott!

Se magen som beveger seg når hun romsterer der inne - og magen som vokser og vokser og vokser...:) Ultralyd - en fantastisk opplevelse! :) Vet ikke hvor mange timer jeg har sittet med bildene og drømt om henne...

Nå begynner kroppen å bli tung. Ryggen begynner å verke. Jeg er oppe minst to ganger hver natt for å tisse. Og mange dager tenker jeg at det er en hel evighet igjen til hun kommer ut til oss... Jeg er lei av å passe på alt jeg spiser, og jeg gleder meg til den dagen jeg kan spise salami og muggost igjen:)

Samtidig er det fantastisk å være gravid! Jeg føler meg så utrolig heldig! Det har bydd på mange flere gleder (og bekymringer) enn jeg noen gang hadde forestilt meg!

Barnerommet begynner å fylles opp. Seng, madrass, dyne, pute, sengesett, laken, vogn, lammeskinn, bilstol og endel klær er i hus. Men fortsatt litt som mangler;) Og det er så gøy å shoppe babyting! :)

Vil anbefale alle å gå på 3D ultralyd! Vi hadde ikke så store forhåpninger på forhånd, men det var helt utrolig! For det første fikk vi undersøkt at alt var bra med lillejenta nok en gang - også fikk vi en fantastisk mulighet til å se henne! Vi så ansiktstrekkene hennes, så henne blunke og vinke, gape og svelge, gjespe - fikk mange flotte bilder og filmsnutter med hjem. Virkelig å anbefale! :) Det er verdt hver krone!

Lykke til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også over på 3-trimester neste uke:)

Enig med deg i at tiden går fort.Men husker fra de forrige gangene at det dro ut litt på slutten..kunne nesten ikke vente til jeg fikk se de.

Snakkes inne på 3-trimester da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...