Gå til innhold

Lille Runa ble født

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi er stolte foreldre!!!

Var på kontroll på Ullevål i forrige uke og fikk beskjed at jeg blir satt igang neste dag kl.9:30..gledet meg virkelig til dette,ble litt lei å gå gravid på slutten :)

Så kom jeg hjem fra ullevål og satt på nettet på bim og skravlet,da jeg begynte å kjenne nokka rart,ikke rier,siden de var ikke vonde og ikke kynnere,for det føltes annerledes før.

Så snakka med flere på internett og lurte på om det kunne være fødselen på gang. Er førstegangs, så viste jo ikke dette :DD

Mannen min kom hjem fra jobb i 18-18.30 tiden og jeg sa at jeg tror jeg hadde rieir. De var ikke regelmessige og ikke så vonde,men det var 3-4-5 min mellomrom mellom de. Ringte til ullevål og fikk beskjed at jeg kunne komme på en sjekk. Da vi kom på sykehus kl.20, hadde jeg 4cm åpning og fikk ikke dratt hjem.

Fikk tildelt føde stua og gikk med preke stol til kl.00 og da var det bare 5cm åpning...Dette skal ta laaangt tid tenkte jeg,men så plutselig kl.01

fikk så intense rier at jeg hadde nesten ikke pause mellom hver rie,da sa at jeg ville ha epidural. Alt ble fikset med en gang og litt før kl.3 måtte jeg bare presse!!!Husker ikke så mye av dette,var i min egen verden, men etter 40min med press rier,kom lille jenta si hodet ut og hun gråt!!!selv om kroppen var inne enda.

Det var herlig følelese,glemte alle smerter og gledet bare meg så sinnsykt til å få hun på brystet. Hun var helt perfekt og prikke lik faren sin.

Nå er vi hjemme og prøver å tilpasse oss :)) Hun er så snill og nydelig, lille prinsessa vår..Nå har jeg to skatter, lille Runa og min herlige mann!!!

Lykkelige kan man ikke bli...

Gled dere masse!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med jenta:-)

Hvor stor/liten var hun ?

NYt tiden dere har foran dere, den går altfor fort, det vet jeg av erfaring.. Plutselig våkner du en dag og babyen er ikke lengre liten..Men snakker og løper og tuller:-D

Skrevet

Tusen takk!!!

Ammetåket er her, glemte å skrive ka hun veide :)) 2979gram og 49cm!!! Hun kom 3 timer etter termin dato(13.08.08) hadde gått ut :D 14.08.08....

Skrevet

Grattis. Kjekt at det gikk så bra:)

Skrevet

Takk :))

Kor det går med Mathea og deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...