Ksenia & Anjem Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 noen en kresen 4 åring også liker..hhehe..tips?
MintCondition Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Røkte kjøttpølser av den lette typen, og hjemmelaget kålrotstappe
Bie&babylove:-) Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Bakt potet med ost og skinke, litt smør, evt mais?! Det skal ihvertfall vi ha idag. Enkelt og godt!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Fullkornspasta Strimla kokt skinke Raspa ost Mais og litt pastasaus Gutta mine elsker det hvertfall
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Vi skal også ha røkte pølser og hjemmelaget kålrabistappe i dag Snuppa her i huset er hvertfall veeeeldig glad i det, men det er vel kanskje ikke en typisk "barnerett". Hun liker bare kålrabistappen om jeg lager den med hvit saus da vel og merke, og ikke slik på pose. Hvis ikke så er pasta alltid en fulltreffer, uansett om vi har kjøttsaus til eller kylling og hvitløksbrød
Gjest Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Hehe, sunn og sunn? Jeg vet ikke. Men vi skal ha pannekaker=)
najs Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Vi ska taco idag vi. Samboern ska opereres imorgen og blir liggendes litt på sykehus så vi ska ha kose oss:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå