Gå til innhold

hvor lenge ammet dere?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 1: fullammet til han var 4,5 måneder og full stopp da han var 10 måneder

Nr 2: fullammet til han var 5,5 måneder og full stopp da han var 20 månder

Skrevet

Eldste fikk pupp til han var 6 1/2 md (fullammet til 3 1/2 md). Da sluttet han på dagen da jeg fikk noe medisin som åpenbart gikk i melken så den ikke smaket godt.

Yngste får stadigvekk pupp, men så er han også kun 4 1/2 md. Er akkurat begynt med smaksprøver på grøt og fruktmos

Skrevet

Førstemann ble fullammet i drøyt 8 mnd, og kuttet helt ut da hun var 13 eller 14 mnd.

Nummer to ble fullammet til han var 5 ca mnd, og kuttet ut omtrent samtidig som storesøster.

Storesøster sluttet med puppen fordi hun bare ble liggende å sutte, uten at det kom noe melk. Da gadd jeg ikke mer. Lillebror sluttet av seg selv. Sa nei til puppen en kveld, og det var det.

Skrevet

Jeg ammet dessverre ikke, det ble for vanskelig med små tvillinger og da de fikk flaske var det gjort - da fikk jeg det i hvertfall ikke til.

Men nå fikk jeg elendig oppfølging på sykehuset - av forskjellige grunner.

Skrevet

1. fullammet til 4 mnd, stopp 8 mnd

2. fullammet til 6 mnd, stopp 16 mnd

Skrevet

Fullammet til 3 mnd, men da var det stopp.. Flyttet fra en kant av landet til en annen - så melka ble borte pga stress..

Skrevet

Storebror ble fullammet til han var ca3,5 mnd og soppet når han var 12 mnd.

Lilletupp ble fullammet i nesten 6 mnd, hun nektet noe annet enn puppen. Men hun ble lei og ville ikke ha pupp fra hun var ca 9 mnd, Snakk om egen vilje da:0)

Skrevet

Husker ikke hvor lenge jeg fullammet, sikkert 4-6 mnd med begge.

Eldste fikk pupp til han var 2,5 år.

Lillemor fikk til hun var ca 1,5 år, da sluttet jeg fordi hun aldri hadde tatt puppen ordentlig, bare ytterst, og jeg giddet ikke krangle med henne lenger, hun var da blitt så stor at hun protesterte når jeg tvang hele greia inn i munnen på henne.

Skrevet

Storesøster fullammet jeg i 4 mnd som var anbefalt da. Ammet videre til hun var 7 1/2 mnd, da var det tomt for etter at hun kun hadde brukt den ene puppen i nesten en uke for det var bare melk i den.

Lillebror ble fullammet i nesten 7 mnd pga ville ikke ha noe fast føde. Ammet videre 2-3 ganger til dagen til han akkkurat hadde passert 9 mnd. Da nektet han tvert å ta puppen og det ble slutten på amminga.

Skrevet

Nr 1. Fullammet til 5.5 mnd, stopp ved 15.5 mnd

Nr 2. Fullammet til 5 mnd, stopp ved 9 mnd. Hun ville ikke ha mere.

Skrevet

1. Fullammet til han var 5 mnd og ammet til han var ti mnd

2. Fullammet til hun var 4 mnd++ og ammet til hun var syv mnd

Ønsket å fullamme lenger men det gikk ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...