Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Jeg er så nyskjerrig på nicket ditt for jeg tar meg stadig i å lure på hvordan flashdancepants (altså ordet) ser ut?? *flire* Hvordan kom du på det?
flashdancepants Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hehe, det er fra sangen Hotwax med Beck hvor han synger: Sawdust songs of the plaid bartenders Western Unions of the country westerns Silver foxes looking for romance In the chain smoke Kansas flashdance ass pants Aner ikke hva det betyr, men eg synes flashdance ass pants var et fantastisk morsomt ord og tanken på hvordan sånne ser ut likeså. Tipper du ser dem på Jennifer Beals i den filmen, men jeg husker ikke helt hvordan de var. For Beck har de tilsynelatende gjort uslettelig inntrykk.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 Men hvordan ser de ut da? Jeg ser liksom for meg alt fra glinsende gymtights til noe hvor rompa er bar i (ala sånn skinngreier som cowboyene tar utenpå jeansene når de skal ut og ri), hehe... Må kanskje rote frem musikkvideoen på youtube da, hvis det var der man kunne se det ) Men artig nick da - flirer alltid litt når jeg ser det!
flashdancepants Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Tror de er korte, i spandex og temmelig inn i rompa. De fra filmen altså. Ellers finns de nok i mange varianter. Send med link om du finner videoen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå