Gjest -<<- Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Nei, nei. Hun er egentlig en alien. Og de er jo som kjent streite alle som én. Dette har jeg fra sikre kilder. Hvordan det?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Du har guarden oppe som vanlig pila.... Kan hende det er så uskyldig som at noen vil ha kontakt kanskje?
Gjest -<<- Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Hva så? Det er da like fullt udannet å grave i folks private forhold ved å spørre anonymt i et åpent forum fremfor å henvende seg til vedkommende selv. (Og du må selvsagt gå ut fra at flertallet av de anonyme på denne siden er trivelige mennesker som utelukkende har hyggelige hensikter med innleggene sine. Jeg gjør det ikke).
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Jajajajja Pila, ALLE vet du er lesbisk. Kan du slutte å mase så jævlig om det? Alle vet at du er lesbisk, stolt av det og prøver å få alle som spør om noe som har med det å gjøre til å føle seg som syndere. Vær så snill hold kjeft, du har ikke enerett på lesbian love.
Gjest -<<- Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Hva i alle dager har "lesbian love" med hvorvidt det er dannet å spørre (andre, ikke dem selv) om folks privatliv uten en gang å presentere seg å gjøre? (Resten av utlegningen din er også dum og lite korrekt, men det har ikke så mye med saken å gjøre).
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Hva tror di da Hi når hun skriver dama mi? At hun er en mann?
Gjest Sauen og dingsen Skrevet 20. august 2008 #9 Skrevet 20. august 2008 Fitteslikker ja... Det ordet tror jeg ikke jeg har hørt siden ungdomsskolen, sammen med noen andre stygge ord som bringer frem rare bilder. HI: Hun har sikkert en postkasse som du kan sende pm til. Du hadde nok fått raskere og mer seriøst svar på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå