Gå til innhold

Er dere flinke til å variere middagen?

Anbefalte innlegg

Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ganske flinke. Men det er selvfølgelig ting som går igjen. Vi er for eksempel en familie som stadig vekk har lørdags-pizza (altså pizza på lørdag). Vi lager pizza selv hjemme, eller hvis det er hektisk så bestiller vi fra peppe's eller dolly eller noe.

Skrevet

Jeg synes vi er ganske flinke, men så klart er det poseperioder her og. Ikke alltid jeg legger sjela mi i middagen, akkurat, kanskje like greit at sjela ikke blir spist.. haha..

Men generelt bruker jeg en del tid på å finne gode middager, sørge for at vi spiser fisk flere dager i uken og ha variert kosthold.

Skrevet

mjaa... kanskje litt mye variasjon over samme tema. det at jeg er en fiskespisende veggis preger matlagingen en hel del. om vi skal ha kjøtt eller fulg - så må barna finne en annen kokk for sakens anledning (og det skjer jo av og til)

Skrevet

har også den berømte lørdagspizzaen, hjemmelagd , elsker den.... har hatt det siden jeg var 7 år, og pizzaen var noe nytt og eksotisk....hehe:)

Hender av og til at vi bytter ut pizza med taco...

Syns vi har en ganske variert kost....

Skrevet

Ja, jeg syns vi har et ganske variert kosthold. Prøver å spise sunt i ukedagene, noe sønnen vil ha som "kose" mat på fredagen, og lørdag for oss er foreløbig grøt på tidlig ettermiddag, også et eller anna kose mat til meg og samboern.. Fisk ha vi 2-3 ganger i uka.

Skrevet

Ja vi er ganske flinke, men svikter på et punkt. Det er lite fisk i denne heimen, dvs ordentlig fisk (kokt torsk, stekt makrell osv). Det går ofte i fiskeboller, fiskepinner, fiskepudding, fylt rødspette, fiskekaker osv..

Skrevet

Nei! Barna og jeg er alene i ukene og jeg spiser litt rent kjøtt (som regel kylling) og salat hver dag, så barna får velge middag.

Er flink å variere i helgene da papsen også skal ha mat =)

Skrevet

Vi prøver å variere en hel del. Men er noen ganger det samme som går igjen litt mer enn andre ting. Men syntes vi har gansge mange forskjellige middager som vi velger mellom. Men ønsker å bli flinkere og finne andre middager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...