Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 junior er så utruli slitsom, suttrer å suttrer:( jeg må bære å bære hela tia, han veier over 8 kg og ikke så lett å få til med fortsatt dårlig bekken...å lattern sitter laaangt inne. Kan så vitt ligge litt på gulvet mens jeg får noe å spise, men kaffen får jeg nesten aldri drukket før han starter med hylinga si. Og gå på besøk er ofte bare mas med liten urokråke. Håper dette går over - "alle" sier det er perioder og ulike faser men det føles som at min gutt er sån hele tia han:( det skulle jo være koselig å være hjemme med bebbien men dette er ikke koselig i det hele tatt. Er så lei meg for at jeg ikke strekker til å få min baby gla - vet ikke hva jeg skal gjøre lenger...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Uff, så slitsomt. Håper det hjelper når han blir større og kan krabbe rundt/gå og løpe og få ut litt energi på den måten. Kan jo bare være temperamentet hans, og at han ikke får utløp for ting så lenge han er såpass liten. Regner da med at han ikke er sulten eller trøtt.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 trur ikke han er sulten, føles som han henger på puppen hele tia men tar kun en og en, så han bare "kosepupper" seg. Og jeg lar han få så mye pupp han vill, da er det tyst i noen minutter... kansje det er domt av meg? men da slapper han i det minste av litt... Han sover forholdvis godt på natta 10-12 timer med 1-2 ggr pupp. Og på morgenen er han kjempekoselig.. men utover dagen blir han mer å mer urolig, og humøret mitt faller i takt med støynivået hans... hva skal en gjøre når depresjonen kommer krypendes å alt føles håpløst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå