sommer og sol:-) Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 har hørt at den er fin for det kun et hormon i den... er så usikker på hva slags prevensjon jeg skal bruke... orker ikke humørsvingninger og opp i vekt.... vet at man reagerer forskjellig på ting,men...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jeg har brukt den, ble gravid av den jeg da.. Ellers var den grei
jentebanden Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Hihi, foruten at den ikke virker, så er den grei?!? Jeg har brukt ett brett nå, ikke merket noen bivirkninger så langt. Jeg blødde i nesten to uker da, uke 3 og nesten hele uke 4. Håper det bare er innkjøringsproblemer...
Gjest Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg ble smådeppa og "flat" i humøret av den, så jeg slutta etter 3 mnd.
hysterika Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg mista all sexlyst, så den virka kjempebra!
sommer og sol:-) Skrevet 20. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2008 hmm,æsj da.... er no drit dette her assa... ikke bare,bare og finne prevensjon som er bra...det beste liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå