Gå til innhold

Noen som vet ang Barnas Hus?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd å ringe men får ikke tak i dem på tlf, så jeg lurer på om noen av dere vet :o)

Hvis vi kjøper en Reimatecdress der, men oppdager hjemme at str er feil, er det da ok å bytte str? Vet de har noen dagers åpent kjøp (står på kvitteringen), men ofte gjelder jo ikke dette salgsvarer (de er på tilbud nå, ikke sant?). Er så klønete å få med 3åringen til å prøve på ettermiddagstid + gubben har mye å gjøre for tiden nå mens jeg er ubrukelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge det er bare å bytte størrelse pleier jo de fleste butikker å være greie, men jeg vet ikke hvordan Barnas Hus er

Skrevet

Dette er nok ikke noe problem nei. ReimaTec er jo en lettsolgt vare for dem uansett, så når du bare vil bytte størrelse så går det helt fint.

Jeg kjøpte der engang også og da sa jeg at jeg ville prøve den hjemme. Gutten var da 2 år og ikke medgjørlig i det hele tatt(noe han enda ikke er) og dem bare sa jeg kunne bytte til ny str hvis den ikke passet bra.

Skrevet

Reimadressen er ikke på tilbud, så det skal ikke være noe problem = )

Skrevet

Åh, ikke? Jeg syns den minste dressen var billigere (ikke mye, men noe) enn hva jeg har pleid å betale tidligere, og ei her inne mente at de større dressene kostet 1400 til vanlig (1199 nå)...? Varierer prisene fra butikk til butikk såpass? I så fall har det jo ingen hast, jeg trenger jo ikke vinterdress enda :o)

Skrevet

Det kan nok variere med ett par hundre kroner ja.

Men Barnas Hus er lik Elkjøp på kampanjeavisene sine, står det ikke før pris er det ikke tilbud. På varene som er på tilbud står det alltid oppført før pris også = )

Skrevet

Gubben får spørre :o) Jobber i kjedebutikk selv og vi reklamerer ikke med førpriser i avisene våre da det stiller krav til dokumentasjon om at man må ha solgt et visst antall items til fullpris før man kan reklamere med tilbudspris. Noe som fører til at på landsbasis så har ikke hver eneste butikk gjort det selv om kanskje vår butikk har det. Da kan vi ha førpris i butikken men ikke i avisa... Så da stoler jeg aldri helt på prisene i reklameblekkene, hehe. Men om de sier de koster det samme hele året så blåser jeg i hele dressen akkurat nå :o)

Skrevet

"vi reklamerer ikke med førpriser i avisene våre da det stiller krav til dokumentasjon om at man må ha solgt et visst antall items til fullpris før man kan reklamere med tilbudspris. Noe som fører til at på landsbasis så har ikke hver eneste butikk gjort det selv om kanskje vår butikk har det. Da kan vi ha førpris i butikken men ikke i avisa"

Skjønner hva du mener, men så rart at dere ikke reklamerer med førpris da det burde være samme pris i alle butikkene til en kjede og det burde være dokumentasjon nok uavhengig av antall solgte varer. Markedsføringsloven sier at prisen må være reell og at selger må dokumentere det førpris, veiledene pris osv. Men de sier ikke at det MÅ være ved antall solgte varer, men at det KAN dokumenteres ved antall solgte varer. Man kan også dokumentere det ved å vise til hvor mange år man f.eks har hatt en vare til førpris. Så her må man vise skjønn = )

Hvertfall så pleier Barnas Hus annonsere med førpris på sine tilbud. F.eks Odenwalder posen før 1899 nå 1499, og det er et reell tilbud da de har hatt samme pris på posen de siste 3 årene = )

Skrevet

Det har jeg fått lov til å gjøre flere ganger, også på salgsvarer så lenge de har hatt igjen str.

Tror uansett at det vil gå fint så lenge det er en kampanje de har gående nå på sesongens dresser, er noe annet om man har kjøpt en vare på tilbud som ikke butikken skal ta inn igjen :)

Skrevet

når det er salg på varer så er det jo for å bli kvitt de. så da tar man ikke inn varen igjen for at kunden skal bytte i noe helt annet.

men å bytte str er ikke noe problem=) ihvertfall ikke så lenge de har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...