Gå til innhold

Noen som har???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen er som har funnet tilbake til barnefaren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det helt sikkert :)

Men jeg har ikke det og kommer aldri til å gjøre det heller.

Skrevet

Jeg og bf ble sammen når jeg var 17, han 18, året etter var vi gravide. Forholdet holdt en liten stund etter det, men så ble dte slutt. Vi ble begge sammen med andre i mellomtiden. Men etter litt over 2 år fant vi sammen igjen.. :) Vi var litt sammen pga sønnen, så fant vi ut at vi hadde følselser for hverandre.. Så startet vi på nytt, tok det veldig rolig i begynnelsen osv. Vi hadde og et bra samarbeid mellom oss når det gjaldt sønnen, så tror det hadde mye og si på at vi fant sammen igjen.. :)

Og nå er vi på vårt 5år sammen etter det. :) Og har fått barn nr2.

så noen ganger er det mulig. :)

Skrevet

Så bra da :) ja, jeg håper egentlig det blir med oss en gang i tiden å :) er vel fullt mulig. jeg bare vet at dette ikker er helt slutten for oss :)

Skrevet

Da er det jo store muligheter for at dere finner tilbake igjen. Hvis dere begge føler dere ikke er helt ferdig med hverandre.

Jeg og min eks kommer aldri til å finne tilbake igjen, men det er rett og slett fordi både jeg og han har funnet oss bedre partnere enn det vi var for hverandre :) Og vi har det MYE bedre på hver vår kant. Han har allerde fått et nytt barn, mens jeg og min nåværende mann prøver. Kanskje er jeg allerede gravid? Hihi :D

Skrevet

vet ikke hva han føler men det jeg tror er bare at han vil ha litt tid for seg selv og samle seg tilbake igjen. Han har vært meget lei, trøtt og han jobber myyyyyye. så skal flytte tilbake til leiligheten vi hadde nå da, så får vi ta det derrifra. kanskje det blusser opp følelser igjen.

det viktigste er å få til et bra samarbeide med gutten vår.

Skrevet

Er jo en sjans for det.. :) Vi var begge så unge når vi ble sammen første gang, også fikk vi en baby veldig fort, det slet på forholdet. Så vi hadde godt av en pause altså. Men vi bestemte oss og for at vi virklig skulle jobbe for dte nye forholdet, og at vi skulle ikke ende opp sånn en gang til.

Skrevet

Vi ble sammen når vi var 17 begge to å første kiddn kom til i januar i år, jeg så på han at han slet veldig med å tillrettelegge alt for gutten og arbeide. Han er 21 og jeg er 20 nå, vi var jo forlovet å samboere i 3 år, så vi får håpe det ordner seg for oss alle. gjør jo det med meg og gutten verre for han tror jeg..

Er jo sååå mye som må gjøres å nå. snakke med NAV, mekling osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...