Gå til innhold

Oljeklyster i uke 33

Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det?.Legen skrev det ut til meg pga at jeg ikke har hatt avføring på 3 uker.Han kjente oppi der og sa at det var hardt.Men kan ikke det sette igang fødsel?.Er litt redd for det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aner jeg egneltig ikke noe om, men hadde legen foreskrevet det til meg og jeg ikke hadde hatt avføring på TRE uker hadde jeg tatt det tvert! Tre uker er laaang tid..Du kommer vel til å ta av flere kilo når alt kommer ut :-)

Skrevet

Er man obstipert slik som du er så mååå man ta det.... 3 uker er altfor lang tid uten avføring! I uke 33 setter det noe ikke igang noe fødsel unasett.Lillebaby er ikke ferdig til å fødes ennå:)

Skrevet

Ja jeg får vel bare prøve det.Var ikke helt forbredt på at legen skulle kjenne oppi der.Var flaut

Skrevet

Sjønner det er flaut men trøst deg med at legen sikkert har gjort det på mange:)

Klyster starter nok ikke fødsel nå det gjør vel egentlig ikke det når man er ved termin heller, for det er hovedsakelig for å tømme tarmen så man har litt mindre sjanse for å måtte tømme seg under fødsel.

Få det gjort og kom deg på do det må virkelig bli bedre for deg

Skrevet

Takk for det.Skal gjør det i morgen tidlig.Virkelig ekkelt å gå sånn.Kvalm og lite matlyst.Ja legen har sikkert gjordt det før han.Men synes det er flaut for han er på min alder( 30 årene)men han tenker sikkert ikke sånn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...