Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Kan man gi det til baby 5 mndr? Det står ingenting på pakningsvedlegget..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Ring legevakta og spør. Men husk at det svir. Hvorfor skal du gi det til en baby på 5 måneder?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 HS anbefalte meg det, fordi han får overhodet ikke ut avføring, bar trykker og tar i, men det kommer ikke ut noen ting, og det er maange dager siden sist..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 ja det kan du! bare pass på å ikke stikke den for langt inn... det er en stripe midt på tuppen, du skal ikke stikke den lenger inn enn det.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Om han bare får mm, kan det gå mange dager før avføring! Men om han får mme, hadde jeg heller ringt legevakta og hørt med dem. Synes ikke HS alltid er like "flinke" bestandig med sånne ting!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 jeg har snakket med lege om dette. du kan gi! anonym 14.33
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 jobber på barneavdeling, vi gir det til barn under 2 år men da passer vi på at vi ikke gir mer enn ca 1/3 av innholdet. det er SVÆRT viktig at du ikke gir hele dosen til ett så lite barn..... men må si jeg syns 5mnd er veldig ungt, hadde pratet med en lege før jeg hadde gitt microlax!!!! lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå