tøttomedguttimagen*PÅ OVERTID* Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Eg har kjent spark siden uke 17-18, og det har vært gode sterke spark mange ganger for dagen, og når eg ligger i sengen ser eg hele magen bevege seg når han snur seg, Men etter eg var i sverige i helgen på en veldig hektisk tur, ble eg stukket av noe på kneet, vet ikke hva. men kneet hovnet opp til dobbel størrelse (ble stukket søndags kveld, natt til mandag hovnet det opp.) Når eg kom hjem til bergen mandagskveld hadde eg bare kjent noen få spark hele dagen, og både i går og i dag har han vært veldig rolig, de sparkene han kommer med er veldig svake.. Kan det bare være at han ligger i "dumme" stillinger:)? eller kan det være noe med insektsstikket mitt? Eg har en doppler her hjemme, og hjertet hans slår mellom 133 - 144 slag i minuttet. Det har det lagt på de siste kontrollene min også... Overreagerer eg? Vet at man ikkje skal forvente å kjenne liv hver dag fro man er i uke 28 men er en smule bekymret fordi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå