Gjest Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hva kan jeg gjøre om dagen foruten å være på nett og lese?? Har ikke lov å drive med voldsomme utskeielser:( Så allt av husarbeid går bort. Noen med forslag?? Nye nettsider å kikke litt på kanskje? Forslag mottas med takk!!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg holder på å bli gal av Edderkoppkabal på pcen ;o) Håndarbeid hvis du liker det (funker ikke for meg, jeg har ikke tålmodighet). Ordne opp i fotoalbum/bestille utskrifter av bilder på pc'en, hvis du er som jeg og ikke er flink til å gjøre det ofte nok. Lage årets julekort selv, feks scrappe? Skrive brev/kort til noen hvis det er noen som bor lenger borte..
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 - Da kan du endelig få orden i bildene deres, lime inn i album, skrive litt under bildene osv.osv. -Lage album til ungene dine -Skrive email til venner og familie, det er hyggelig å få og når du får svar er jo det veldig hyggelig for deg også -chatte på msn eller snakke på skype med venner som bor litt lenger unna, msn kan jo være med de som er nært også -planlegge neste års ferie -shoppe på nettet -Legge ned all musikken du har på cd'er til iTunes eller lign. -Sortere og sette alle papir,regninger mm. i organiserte permer -GoogleEarth,jeg kan bruke timesvis der, så tør sjelden å gå inn:-p -Håndarbeid
Mom2Two Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 -Se gode filmer, lese gode bøker -Finn en serie du liker som du kan se på web tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå