Jana37 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hei, Jeg er helt ny på dette form, men jeg og min kone holder nå på med IVF forsøk på riksen. Vi hadde vårt første forsøk nå som ble negativ. Alt gikk så fint før dette, men da vi tok blod prøven visste det seg at det ble negativ. Det jeg lurer på er om riksen skjekker hvilken grunn det var til at vi ikke ble gravid, eller om dette ikke kan sjekkes ut? Dette er ikke så enkelt, du tenker igrunn bare på at vi skal bli gravid, men så skjer da det motsatte og da begynner tankene og løpe "fritt". Hvis noen andre har lignende opplevelser så hadde det vært fint med tilbakemeldinger på dette. På forhånd takk // Jan
Mikkemafian Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Hei.. Jeg har vært gjennom ivf, men det var vellykket, så jeg kan ikke svare på spørsmålene dine.. Dessuten er jeg en porsgrunnsjente, så det er ikke sikkert at prosedyrene er de samme på de ulike sykehusene. Men tenkte jeg ville si at det er et forum som heter assistert befruktning. Der er det mange i samme situasjon som dere... Hør med dem der inne. Lykke til med veien videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå