Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Noen dager (de fleste) er jeg i godt humør, klarer fint å prate med andre, er engasjert, konsentrert osv osv, altså normal sinnstemning. Men andre dager er ikke slik. Da blir jeg ekstra stille, har ikke lyst til å prate med noen, ikke føler meg komfortabel i store menneskemengder, føler meg usikker, får dårlig selvtillit som skinner gjennom, vil helst bare være for meg selv. Føler ikke angst eller noe, ingen hjertebank og slike ting..men ønsker meg bare bort fra situasjonen. Er dette normalt for dere eller er dagene deres like i forhold til humør og sinnstemning? Vet sannelig ikke hva som er normalt...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Jepp! Kunne skrevet innlegget selv... blærk...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Jeg og!!!!! Har regnet med at det går over og at det sikkert er hormonone som er på villspor siden jeg akkurat har fått baby. Har du og eller,HI?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 nei, mine barn er eldre. Jeg har egentlig alltid hatt det slik. Tenker at det er normalt at dagene går litt opp og ned jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Jeg har det også sånn. Visse dager er jeg i topphumør og takler enhver sosial sammenheng. Andre dager føler jeg bare for å grave meg ned. Er jeg på jobb, dropper jeg lunsj, og smyger meg rundt, går gjerne omveier hvis jeg ser noen kjente osv. Hender også jeg dropper å ta telefonen på sånne dager...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Jeg har det også sånn.... Jeg er til vanlig supersosial, prater mye og lett med andre mennesker, men noen dager orker jeg ikke helt å "møte verden" om du skjønner hva jeg mener. Da kler jeg meg i klær som er helt nøytrale og ikke skiller seg ut (oftest svart), er lite sosial, orker sjelden å ta telefonen, svarer bare på meldinger når jeg må, hopper over lunsj om jeg kan osv. osv. Kunne f. eks aldri finne på å gå i en butikk å reklamere på noe på en slik dag, eller dra for å kjøpe nye klær... Skal egentlig være på en sosial greie i kveld, men orker ikke..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Du er nok ikke alene om og ha det sånn.. Kunne egentlig skrevet dette innlegget selv;)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Godt å høre at andra også har det jævlig av og til;D Jeg må si at jeg har det supert! super mann, nydelig unge, stort hus og flott hage, to biler og reiser straks til Italia, var i Paris i våres, koselige venner å naboer... men så kommer den andre lille røsten; så slitsomt med hus å hage -så mye som skal gjøres, å ingen penger har vi at renovere for, å bilen må skiftes snart, og ungen skriker, og mannen vill ha sex og jeg har ikke lyst, å så er det middagen som skal lages æsj... og ikke har jeg noe venner heller... ja, her i huset går humøret opp og ned med sola... ena dagen supernøyd mens neste kan være slitsom... trur livet er sån for de fleste! prøver å se på de possitive tingene i livet når jeg er litt nedafor (ikke så lett alltid). Bør nok få meg enn hobby der jeg får utløp for min energi nå som jeg "bare" går hjemme med junior! Værdagstristess kan få humøret at skifte oftere enn ellers har jeg merket meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå