Gå til innhold

HJELP! angst her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nettopp vært hos legen og blir sendr på sykehuset for ul. har hatt en bitte liten blødning, og med min tidligere historikk tok legen ingen sjanser sa hun. hadde en ma i des. så nå sitter jeg å venter på at far skal komme å bli med meg. uff, jeg vet jo at sannsynlighetn er liten for at det er galt, men alikevell... er 13+4 og har hatt ul i uke 10. da var alt ok. men legen fant ingen hjertlyd da jeg var hos henne. vet at det kan være vanskelig så tidlig, men jeg tenker jo mitt... noen som har et trøstende ord?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg SÅ godt. Hadde også en MA i desember. Er nå 17-18 uker på vei og jo mer jeg nærmer meg UL (mandag) jo mer bekymret blir jeg. Det er dessverre slik at hele graviditeten er som regel en tid fyllt med mye bekymring.

Var hos jordmor i uke 13, hun fant heller ingen hjertelyd. Ble selvfølgelig engstelig selv om jeg hadde sett spiren sprellende inni der en uke tidligere, men jordmor sa at det er veldig normalt å ikke høre hjerte utenpå så tidlig. Var hos legen i uk 16, da fant hun lyden med det samme. Så det med hjertelyden skal du IKKE bekymre deg for iallefall.

Lykke til. Det går nok så fint skal du se :)

Skrevet

Skjønner godt at du er bekymret, men mest sannsynlig er jo som du sier selv alt bra med den lille babyen din... Uansett er det veldig bra at legen tar deg alvorlig, og sender deg til undersøkelse!

Det med hjertelyden trenger du ikke bekymre deg for, det er vanskelig å finne den så tidlig... Legen min ville faktisk ikke høre etter den før i uke 24 for det er vanskelig å finne den, og hvis hun ikke finner den - så blir vi så bekymret, naturlig nok!

Lykke til, det går sikkert kjempefint:)

Skrevet

takk for oppmuntring:) og alt var fint:) gjett om jeg er letta nå!!!!! fy søren... legen klarte ikke se om det var gutt eller jente, for babyen sprella sånn:) hjerte slo og hele pakken. så nå kan jeg puste lettet ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...