Gå til innhold

Jeg synes det er så rart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å tenke på at det er en liten baby i magen min!

Jeg sitter like fascinert hver dag å ser magen bevege seg.

Alt fra små bevegelser til store spark er like moro å se.

Men, jeg tror nok ikke jeg allikevel skjønner at det er ett lite barn der inne.

Ett lite barn som plutselig om 3måneders tid vil ligge i armene mine å skrike.

Det skjønner jeg rett og slett ikke.

Nå har endelig tanken på det å være gravid "synket inn", og jeg er komfortabel med alle tanker rundt graviditeten, og jeg står forundret og fornøyd å kikker på magen i speilet hver dag.

Men, at det skal komme ut ett lite barn, nei, det klarer jeg ikke innse.

Ikke ennå i allefall. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vet akkurat hva du mener! Helt sprøtt å tenke på faktisk! I går satt jeg å så på det jordmødre-programmet på TV, og ropte på mannen min akkurat når det var en fødsel på gang der. Han ble helt rar og sa plutselig bare: "tenk om 3 måneder skal vi ta en sånn en med oss hjem fra sykehuset!" Det var nesten som han plutselig innså hele greia! hehe....

Skrevet

Ikkesant?

Det er jo helt sprøtt!!!!!!

Jeg tror i mitt litt hode at jeg skal gå gravid for alltid jeg nå. hehe. :)

Er vel derfor jeg har sluppet unna fødselsangsten enn så lenge og, tenker jeg! ;)

Kan liksom ikke forestille meg at den lille skal ut noen gang! :)

Skrevet

Akkurat sånn føler jeg det også. Er så rart!

Jeg kan sitte å se på filmen fra 3D ultralyden og se på jenta vår, men å forstå at hun ligger inne i magen min og ser sånn ut og gjør de samme bevegelsene der inne akkurat nå, nei det fatter jeg ikke...

Iblant kan jeg "glemme" at jeg er gravid, magen dulter jeg borti her og der, for jeg glemmer at den er der.

Og at hun skal ligge i vognen vi har kjøpt, ha på seg alle klærne - og sitte i bilstolen sin på vei hjem fra sykehuset om ca 3 mnd. - det er ikke til å tro...

Sambo også er litt sånn. Plutselig kan han stryke meg over magen og si: tenk, der er hun inne!! Hun er inne i magen din!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...