Gå til innhold

Dere som er hjemme med babyer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere på sånne bedritne dager som dette? Her høljer det ned, og har gjort det non-stop siden jeg leverte snuppa i bhg.

I dag har jeg dermed moppa og vaska golvet i gangen, kjøkkent og stua, vaska noen maskiner med klær, fora ungen ett par ganger, leika litt på golvet (prøvd å vise ham hvordan man kryper.. hehe... synes han er vel bedagelig der han ligger), dibba altfor mye, og vurderer å vaske badet, men det er såååååååååå kjedelig :oS

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjørt eldstemann på skolen. pga regnet. Kjørt min mor til jobb. Handlet.. (gikk så fort de åpnet, i 9tiden.. hehe) Og ryddet,vasket litt her hjemme, lekt med minstemann, hentet eldste igjen, og bare surret her..

Skrevet

Leverte storebror i bhg litt over 9, så har jeg vært på nyfødr-samtale med snuppa på HS, handlet litt, dusja, hengt opp klær og nå koser jeg meg med en varm, sovende baby på skulderen.

Skrevet

Trente kl 11 i dag tidlig, har matet babyen, skiftet på han, ryddet og vasket klær, sett på Dr Phil hehe, småting hjemme..må handle inn litt mat før jeg henter i bhg etterpå også..Trenger håndsåpe og middag..knis..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...