Marius og mamma'n hans Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Ja lillegutt begynte å gulpe etter at vi begynte med Hipp og det var ikke bare litt gulp heller... Synes også han ble mer urolig og utilfreds med Hipp så vi har nå gått tilbake til NAN og han virker mett fornøyd igjen, og gulpingen har gitt seg.
Sjokolade76 Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Fordelen med Hipp er at magen fungerer mye bedre enn med NAN etc, men gulping ja. Vår lille gulper uansett, så vi bruker nå Enfamil A.R. da den virker mot gulping. Var litt som i "Eksorsisten" her til tider, og nå er det MYE bedre.
Gjest Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Tror det er veldig forskjellig. Min gulpet like mye til begge. Byttet fra NAN til HIPP for å se om det hjalp.. det gjorde det ikke. Men likte HIPP bedre så fortsatte med den. Lukas har gulpet mye mindre i det siste, han er jo nå over 5 mnd. Var på Tenerife nettopp og gikk tom for HIPP, så måtte kjøpe Nestle der nede, den gulpet han mer av igjen... men den var tynnere i konsistensen enn Hipp, synes jeg husker det med NAN også, at den var tynnere.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 He he, kjenner igjen den "Eksorsisten"-effekten. Utrolig hvor langt de klarer å gulpe....! Og alltid når jeg er nydusjet og har rene klær på,eller når hun er nybadet og har nytt antrekk på
bøllefrøene Skrevet 20. august 2008 #7 Skrevet 20. august 2008 Nei.. brukte først nan til tvillingene mine.. gulpet masse.. byttet til hipp og det ble mye bedre.. !!. og nå når de har passert 5 mnd gulper de ikke lenger!
Gjest Skrevet 20. august 2008 #8 Skrevet 20. august 2008 Jepp! Gulping, utslett og sopp i munnen. Utenom soppen som måtte behandles, gikk det andre over rett etter at vi gikk over til nan igjen. Men her dreier det seg nok om en allergi, så rakker ikke ned på hipp melka!
3-prinser Skrevet 20. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2008 Dere som byttet over til HIPP......hvor lang tid tok det før de begynte å gulpe mer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå