Gå til innhold

Er dette gjenomførbart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sinnsykt lyst til å pusse opp huset, og skal (håper jeg..) ta kontakt med et bygge/entrepenør-firma til neste uke når sambo er hjemme.

Det blir et stooort prosjekt, for ingen av gulvene og takene inne i huset er rette. En del av planløningen i hovedetasjen vil bli forandret (flytte kjøkkenet til der et soverom er nå, flytte trapp ol). Nede vil det bli tilnermet sammme planløsning som nå, men gulv må rettes, og ny trapp settes inn, og nytt vaskerom. Alle rommene vil bli nye etter planen.

Men for at vi skal få det til må firmaet som gjør dette klare å få det beboelig i løpet av 4 UKER. Vi kan godt bo oppi byggeprosjekt, men må kunne dusje og sove, og lage litt mat da.

Men jeg har ikke peiling på hvor lang tid et slik prosjekt vil ta, og om det er mulig å få til såpass mye på 4 uker (ingenting utendørs skal gjøres da, bare skifte vinduer)!

Men tror dere det er gjennomførbart??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi... ja hvis du betaler godt nok så klarer de det nok, betyr jo bare at de må ha mange folk på jobb.

Skrevet

Jeg tror ihvertfall ikke dere kan bo der mens de holder på, ford et blir utrolig mye støv av sånt.

Og det er stor fare for at dte tar med enn 4 uker.

Snakker av erfaring.

Skrevet

Tja på ekstrem oppussing bygger de jo hele villaer på kun en uke. Så alt er mulig.

Skrevet

Hehe..blir jo syrt å ha sååå mange her også da :)

Men det som skal gjøres nede, og en del av det oppe MÅ jo ikke være ferdig på 4 uker, for vi kan gå inn opp, bruke ett soverom allesammen å sånn. Men kjøkken, bad må jo være ferdig, og for å få til det må jo alle gulv og tak rettes opp, og da blir jo stua og med. Vi kan bo hos min søster når samboeren min er på jobb (i 4 uker), men når han også er hjemme, må vi bo hjemme.

Kanskje vært lurt med campingvogn i mellomtiden?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...