Gå til innhold

Da har BabyHawken min kommet!! :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jubel i taket :) Bare snuppa kan våkne nå så jeg kan få testa den ut :P

Noen som har barn som ikke trives i Babybjørn men som trives i Meitai forresten? Har ikke prøvd henne mye i BB enda, hun er bare en mnd gammel, men de gangene jeg har prøvd har hun ikke likt seg..Håper meitai blir bedre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi elska meitai fra begynnelsen av.. jeg har ikke prøvd BB..

Skrevet

hvor lang tid tok det fra du bestillte?

sitter og venter på en jeg og, enda babyen ikke kommer før i april... haha

Skrevet

Jeg har bare positiv erfaring med MT og sjal.. Sønnen min sovner IDET han kommer opp i MT. Utrolig praktisk å bruke i skogen på tur, når man lager mat, rydder o.l. Det er jo ikke spesielt tungt å bære heller. Også er det så mange nyyydelige mønstre og farger!

Skrevet

Oj, det var tidlig ja :) Hehe, gjelder å handle når dollaren er lav :)

Bestilte 8. aug, så tok litt under to uker. Tror jeg slapp unna tollen også :)

Skrevet

Ja det virker veldig praktisk :) Særlig med en aktiv toåring som skal være hjemme to dager sammen med mamma og lillesøster. Håper virkelig hun vil trives oppi der.

Og så fin den var ja! Gleder meg :)

Skrevet

www.babyhawk.com :)

Skrevet

var det jeg tenkte og :o)

da kommer den snart da :o)

Skrevet

Snuppa mi fikk klaustrofobi i begynnelsen, helt anfall! Trodde jeg måtte selge den. Men så var det noen her inne som gav meg tips, vugge opp-ned (bøye oss i knærne liksom), prøve litt hver dag etc..og det ble veldig bra tilslutt! Brukt den masse!

Skrevet

Gratulerer!!

Håper du får det til tidlig slik at dere får flest mulig fantastiske bæreopplevelser. Jeg elsker babyhawken min, det beste babykjøpet jeg har gjort.

Skrevet

Fikk du den rett i postkassen eller? og bestilte du ferdig modell eller laget du selv?

Bestilte min 3 august jeg :( vil ha min jeg også *snufs*

Skrevet

Jeg bestilte ferdig modell, fikk den rett i postkassen :)

Her har snuppa selvfølgelig aldri sovet så lenge som nå..

Skrevet

Ok, da er kanskje det forklaringen da :) jeg valgte nemlig stoff selv..

Hehehe, det er jo passe typisk det da ;)

Skrevet

Ja tenkte kanskje det gikk kjappere hvis de slapp og lage den før de sendte den :) Var så mange fine ferdigmodeller at jeg klarte nesten ikke velge mellom de engang jeg :)

Skrevet

Husk at så små babyer ikke skal sitte med bena ut på hver side slik de må i BB da! Babyhawk er super, elsker min!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...