Gå til innhold

hvor tidlig så dere kjønnet på UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor tidlig dere kunne se hvilken kjønn dere ventet på ul? Og hvor stor var babyen deres da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var ikke på ul før den ordinære vi da, da var jeg i uke hmm...18 tror jeg? Da var det tydelig hvilket kjønn det var ihvertfall :)

Skrevet

Tror ikke jeg ville stolt altfor mye på UL før ordinær UL. Var på tidlig UL i uke 11, og han mente det var en gutt. Men på ordinær var det blitt til en jente. Kjenner flere som har fått vite omvendt også - jente på tidlig UL og gutt på ordinær. Men fra uke 15 skal det vel være ganske ferdigutviklet.

Skrevet

Jeg var på UL etter menstermin i uke 19, da viste det seg at jeg var i uke 20 og det var helt tydlig en gutt.

Skrevet

Vi bar på UL da jeg var 13 uker på vei. Hadde ingen forventninger om å få vite kjønn da, men legen spurte om vi skulle ta en titt. Og vi kunne lett se at det var en gutt, han var ikke engang i tvil. Han viste oss både penis og testikler, og målte tissen til å være 2mm.

(han sa at det var litt vanskeligere å se det sikkert om det var jente eller om babyen var sjenert -men lillegutt viste stolt frem tissen sin til oss)

Jeg husker ikke nøyaktig hvor lang babyen var da, men tror det var 7 cm? (crl)

Skrevet

Glemte å nevne at da vi var på ordinær UL i uke 19+, så var det fortsatt ingen tvil om at det er en gutt inni magen. Han viste seg like villig frem da... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...