GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Lurer på hvor tidlig dere kunne se hvilken kjønn dere ventet på ul? Og hvor stor var babyen deres da?
MintCondition Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Vi var ikke på ul før den ordinære vi da, da var jeg i uke hmm...18 tror jeg? Da var det tydelig hvilket kjønn det var ihvertfall
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Tror ikke jeg ville stolt altfor mye på UL før ordinær UL. Var på tidlig UL i uke 11, og han mente det var en gutt. Men på ordinær var det blitt til en jente. Kjenner flere som har fått vite omvendt også - jente på tidlig UL og gutt på ordinær. Men fra uke 15 skal det vel være ganske ferdigutviklet.
Mjølkekua Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Jeg var på UL etter menstermin i uke 19, da viste det seg at jeg var i uke 20 og det var helt tydlig en gutt.
En liten mamma Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Vi bar på UL da jeg var 13 uker på vei. Hadde ingen forventninger om å få vite kjønn da, men legen spurte om vi skulle ta en titt. Og vi kunne lett se at det var en gutt, han var ikke engang i tvil. Han viste oss både penis og testikler, og målte tissen til å være 2mm. (han sa at det var litt vanskeligere å se det sikkert om det var jente eller om babyen var sjenert -men lillegutt viste stolt frem tissen sin til oss) Jeg husker ikke nøyaktig hvor lang babyen var da, men tror det var 7 cm? (crl)
En liten mamma Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Glemte å nevne at da vi var på ordinær UL i uke 19+, så var det fortsatt ingen tvil om at det er en gutt inni magen. Han viste seg like villig frem da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå