Mockanin Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Hva koster det å få satt på negler, tenker på sånne med fransk manikyr (mener å ha hørt at det heter det)?
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Alt fra 600-1000kr tror jeg. Kommer an på hvor du tar
Sivalur Skrevet 20. august 2008 #3 Skrevet 20. august 2008 Koster rundt 600-700 kroner første gangen, og så rundt 400-500 for påfyll som du må ta hver 5 uke ca. Kommer an på hvilken salong du går på og om du har gele eller akryl (gele skal visst være best, vet ikke hva prisforskjellen evt er). Hvis du bor i Oslo kan du jo sjekke dette stedet: http://www.abameme.com Har aldri hatt sånne negler selv men skal få satt på nå før jeg skal gifte meg om et par måneder - derfor har jeg undersøkt litt i det siste..
Mockanin Skrevet 20. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2008 Takk for svar. Det var da sørgelig dyrt det skulle være og få satt på negler.
Sivalur Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 De har sånne i plast på butikken til å lime på selv... Det har jeg prøvd før, et par ganger. Blir jo helt greit nok, men såklart langt ifra like lekkert som ordentlige gele-negler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå