mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. august 2008 #1 Skrevet 20. august 2008 Ja som dere vet så har vi holdt på med husbygging siden høsten 06. To år etter holder vi fortsatt på med dette drittfirmaet..... Greia er den at vi er nå tilbudt 42 000,- i kompensasjon for disse skjeve gulvene som vi nå, i samarbeid med drittfirmaet, har funnet ut hva kommer av. Drittfirmaet har glemt å regne belastning for andre etg. Ja dere leste riktig. Dvs. vi har en ståldrager i kjelleren som siger mer enn det som er tillatt. Og huset siger med, derfor får vi store svanker i gulvet...... Dette fører selvsagt med seg endel utgifter når dette skal utbedres, og i tillegg vil jo verdien på huset synke. Og nå er vi såååå drittlei at i dag har jeg kontaktet advokat, og etter en liten grovgjennomgang av saken, måtte han le litt.. Så nå er vi igang. De har fått så mange sjanser at nå er det definitivt nok!!! Som advokaten sa: "de starter jo brevet med å innrømme at de har driti seg ut, big time...." Hallo, lizzom.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2008 #2 Skrevet 20. august 2008 Midt oppi all elendigheta dere har fått med dette prosjektet, så er det jo både fint og faktisk litt festlig at de da starter brevet sitt med å innrømme dette!!! Selv om jeg godt kan forstå at dere må være så uendelig møkklei hele greia. Dere har virkelig fått deres porsjon med uheldige og dårlige håndverkere!!! Vi andre får rett og slett bruke deg som tipstelefon om hvilke firmaer vi IKKE ønsker inn i våre hjem. Noen har jo jeg hørt om også faktisk!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2008 He he he, ja de har jo liksom singnert på at de har bomma skikkelig. Men de forstår det ikke selv:o) Men det beste de skrev var vel egentlig at vi reklamerte forsent:o)) Første gang vi mailet de om dette var i okt. i fjor, før vi flyttet inn i huset. All korrespondanse har vi selvsagt tatt vare på)) Og hvorfor har man ett og fem års befaring?? Og vi reklamerte før huset var ferdig bygget.... Hallo igjen, det faller vel på sin egen urimelighet, eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2008 #4 Skrevet 20. august 2008 Det ligger jo tydelig i bevisene at dette er et særdeles lite ryddig firma, som ikke har oversikten over korrespondansen dere har hatt!!! Men desto bedre for dere at dere har orden i "sysakene":-))
Natteravnen* Skrevet 20. august 2008 #5 Skrevet 20. august 2008 Puhh, jammen har dokke slitt ei stond med dette1 Håper det snart kan ordne seg no når det er advokat inne i bildet. Men ting tar visst tid, ja..... Lykke til uansett!!
Superlis Skrevet 20. august 2008 #6 Skrevet 20. august 2008 Helt tragisk dette her,kan virkelig tenke meg for en slitsom affære dette må være,dessverre ser det ut som det er mange som opplever dette i byggebransjen i dag!! Håper bare det ordner seg for dere nå!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå