Gå til innhold

tips fra meg! bestill tester på ebay.co.uk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så slipper du å bruke en formue på tester. Det er kjempebillig!!! nesten for godt til å være sant. Jeg har bestilt flere ganger fra ebay, og fått testene i posten etter bare 2-3 dager. Gå inn på ebay.co.uk og søk på pregnancy tests/ovulation test. Jeg bestilte nettopp 50 el. tester, og betalte bare 100 kr med porto og alt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var billig ja! Vet du noe om hvor følsomme disse er?

Skrevet

Ja. graviditetstestene er faktisk så sensitive som 10 mIU og 25 mIU. Graviditetstester med 10 mIU er noe av de mest følsomme testene du kan få tak i. ONE STEP pregnancy test heter de, og ONE STEP ovulation test. El.testene kan du få i 15 mIU, 30 mIU, og 40mIU. Dette oppgir du når du bestiller.

Skrevet

Kommer det anonymt i postkassa eller på postkontoret? Betales de nå eller evt. da på posten?

Skrevet

Høres veldig bra ut de. Har du brukt de lenge? Vet du hvor mye graviditetstestene koster også kanskje?

Skrevet

Ja. jeg er veldig fornøyd med disse testene. Har ikke vært noe tull med de. El. testene har jeg ikke prøvd enda, kun gravitestene. Du får kjøpt pakker med 10 eller 25 stk i slengen. For 25 stk koster 1,49 pund + 3,99 i porto. Det er jo ingenting. 60 kr eller noe!! Sjekk det ut.

Søk på pregnancy test, så kommer det opp masse, så trykker du der det står private foran. Selgeren heter fertilityplan. Det er der jeg pleier å bestille fra. Det står masse info der også :)

Skrevet

Det kommer helt anonymt i postkassa ja. etter bare ca 2-3 dager. De betales med en gang. Du må registere deg på ebay og opprette en paypal konto tror jeg, dersom du ikke allerede har det :)

Skrevet

Jeg ilte sporenstreks til ebay da jeg leste tråden din i stad og bestilte likesågodt 100 tester! El og g-tester, så her skal det gåes amok om en liten stund!! Trenger da ingen ladycomp jeg! (Skal bruke temping og testing for å unngå graviditet et halvt års tid før prøving..hehe) Har jo nok til flere år jeg nå! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...